*
PSYKE & SEX DEBAT
DEBAT- OG SPØRGEFORUM om PSYKE OG SEKSUALITET
ved PER HOLM KNUDSEN - PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG

*
*
Dato og tid er 19. nov 2017 07:49

Alle tider er UTC+01:00




Skriv et svar
Brugernavn:
Emne:
emailindhold:
Indtast dit indlæg her, det må ikke indeholde mere end 60000 tegn. 

Smilies
:D :) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :flov: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;) :!: :?: :idea: :arrow: :| :-) :11: [:-))] :15: :16: :17: [fisk] [jomfru] [krebs] [loeve] [skorpion] [skytte] [stenbuk] [tvilling] [tyr] [vaedder] [vaegt] [vandmand] [muskvs] [muskvh] [noder] [musik] [headphone01]
Vis flere smilies
Fontstørrelse:
Skriftfarve
Handling:
BBkode er slået TIL
[img] er slået TIL
[flash] er slået FRA
[url] er slået TIL
Smilies er slået TIL
Anvend ikke BBkode
Anvend ikke smilies
Behandel ikke URL'er automatisk
Spørgsmål
Er en rødspætte en fugl eller en fisk?:
For at hindre automatiserede tilmeldinger og indlæg, bedes du besvare spørgsmålet.
   

Emnegennemgang - Normalt? Evt. svamp?
Forfatter besked
  Titel:  Svar: Normalt? Evt. svamp?  Svar med citat
Hej hhh

Nu er jeg jo ikke læge, og min viden om specielle p-piller noget begrænset. Men jeg kan se af indlæg på nettet, at dine oplevelser med pillerne ikke er unormale. Prøv at læse hvad der står på indlægssedlen - eller læs her om virkninger/bivirkninger.

Miljøet i skeden kan nemt ændre sig ved brug af p-piller, men for de fleste finder det på plads igen efter et stykke tid. Hvis du stadig oplever gener inden for de næste par måneder, og når du er kommet over julestress og terminsprøver, så må du tage en snak med din læge.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Indlæg : 11. dec 2014 21:01
  Titel:  Normalt? Evt. svamp?  Svar med citat
Hej! :)

Jeg startede på p-piller (Femicept) for to måneder siden på første dag af min menstruation, som lægen havde anvist. Efter omkring halvanden dag blev blodet brunligt, og det fortsatte sådan i 5 fem dage. Da jeg var færdig med den første blisterpakke, og skulle holde mine 7 dages pause, valgte jeg at blive ved med at tage pillerne med det formål at forskyde menstruationen, da min kæreste bor i et andet land, og vores tid sammen derfor er meget kort.

Her startede jeg med mit normale røde blod, hvor det igen efter omkring halvanden dag blev mere brunligt. Men denne gang er mit brunlige udflåd ikke stoppet. Jeg skal holde min 7-dages pause fra i overmorgen af, men jeg er lige kommet i tanke om noget, der bekymrer mig en smule.

Kan jeg have svamp? Ingen øget smegmaproduktion, "lugter" mindre (duftede før, når jeg var ophidset) end før jeg startede på p-piller, men smager mere bittert end før. Der er en smule mere irritation dernede, men det kan evt. skyldes barbering.

Jeg undskylder for den lidt lange besked, men midt i julestresset og terminsprøver er det en smule svært at finde en tid, der lige passer hos lægen. ;)

Ønsker dig en fortsat god dag,
(Meget) bekymret 15-årig
Indlæg : 9. dec 2014 21:41

Alle tider er UTC+01:00


Gå til:  
cron
Udviklet af phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Dansk oversættelse & hjælp: Olympus DK Team
[ Time: 0.288s | Queries: 16 | Peak Memory Usage: 4.79 MiB ]