Min kæreste mistede sin mødom foran mig

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om INCEST OG SEKSUELLE OVERGREB
Besvar
gjest678

Min kæreste mistede sin mødom foran mig

Indlæg af gjest678 »

Undskyld mit dårlige dansk. Jeg er fra et andet land, oprindeligt.

Mine forældre er af hippie- eller new-age-slags. De er meget seksuelt liberale, mens jeg er langt mere konservativ. Fra tid til anden har jeg været generet af dem havende sex i stuen, og de går nøgen gennem huset.

Jeg har en smuk kæreste, og for nylig besluttede jeg at invitere hende til mit hjem. Vi har været sammen i seks måneder, og mine forældre inviteret os til middag og vin. Mine forældre spurgte personlige spørgsmål og fandt ud af, at vi ikke havde sovet sammen, men at min kæreste havde startet med p-piller i forventning om det til at ske. De gjorde det uhyrlige forslag min far kunne tage min kærestes jomfruelighed for at gøre vores første gang sammen lettere.

De var pågående om det og hævdede, at dette bruges til at være helt normalt i historisk tid, faderen hjælper sønnen ved at tage jomfruelighed af sin brud.

Gennem vin og konstant insistere og nagende, lykkedes det dem at presse os til at sige ja. En sofa blev omdannet til en seng og min kæreste bedt om at ligge der. Min mor og jeg sad bag dem, og hun beroligede mig, mens min far gik igennem med to samlejer med min kæreste.

Det skete i en normal eller standard måde tror jeg, men tydeligvis så nyder han det vældig, og han brugte ikke kondom. Og for det meste var alt jeg kunne se var hans røv. Bagefter lykønskede mine forældre hinanden med et veludført stykke arbejde.

Jeg var mere eller mindre følelsesløs eller i chok. Min kæreste havde været passiv. Hun havde følt nogle vaginal smerte i første omgang, derefter forsøgte at vænne sig til, hvad der skete med hende.

Efter at have givet os nogle forsikringer og komme nogle vittigheder indbyrdes, gik de to seng. Først nu var jeg klar over, hvad der var sket. Den aften følte jeg behov for at genvinde hende, og spurgte hende, om jeg kunne sove med hende. Hun sagde ja. Det føltes godt og var intimt, men da jeg gik ned på hende, fandt jeg et sort hår, der bestemt ikke hørte til, og hun lugtede lidt fishy.

Dybest set mistede jeg min mødom i mine faders "sloppy seconds."

Dagen efter lod mine forældre som om intet er sket, men gennem noget heftigt udspørgen formåede de at finde ud af, vi havde været intimt. De hævdede det havde været lettere med deres "hjælp", og jeg var sikret, at hun var min.

Noget tid er gået, og jeg føler mere og mere vrede. Jeg spekulerer på, hvad deres motivation kunne have været? Seksuel nydelse for min far, eller gjorde de ønsker at ydmyge os?

Da det foregik, kiggede min far tilbage på os og spurgte om vi kunne lide udsigten. Min kæreste beklager naturligvis, og siger, at vi skal forsøge at kæmpe igennem det og komme over det. Mine forældre trådte langt, langt over stregen, ødelagt et særligt øjeblik for os og lavet et rod i vores kærlighedsliv.

Takket være min far, vil jeg aldrig sove med en jomfru, da jeg ønsker at beholde min pige.

Jeg ønsker at straffe dem en eller anden måde, men jeg ønsker ikke at gå så langt som at fornægte mine forældre.
Skal jeg forlanger en undskyldning fra dem til os begge?
I så fald, hvordan kan det hjælpe os?
Eller skal jeg bare forsøge at leve med det?
De naturligvis har bemærket min vrede.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min kæreste mistede sin mødom foran mig

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej gjest678

Dit dansk er nu helt forståeligt, og jeg har lavet et par mindre rettelser. :1:

Jeg har osse flytte dit indlæg fra JALOUSI OG SKINSYGE til dette forum om INCEST OG SEKSUELLE OVERGREB, fordi jeg synes, at det dine forældre har presset dig og din kæreste til, er et groft seksuelt overgreb. Og du har al mulig grund til din berettigede vrede.

Det er rigtigt, at der findes andre seksuelle sædvaner i andre kulturer og historisk har været andre sædvaner/regler, men det er bestemt ikke nogen legitim grund til dine forældres seksuelle overgreb mod dig og din kæreste.

Nu ved jeg ikke, hvor gammel du og din kæreste er, men der er nok ikke foregået noget, som vil være strafbart efter det pågældende lands straffelov.

Og hvad gør du og din kæreste så nu?

Hvis det er muligt, så synes jeg bestemt, at dine forældre skylder dig og din kæreste en meget stor undskyldning - og hvis det er nødvendigt for dig og din kæreste at få overgrebet bearbejdet hos en psykoterapeut, så bør dine forældre som det mindste betale for udgifterne til det!

Og ja du og din kæreste skal jo lære at leve med overgrebet, og osse at finde ud af det sammen. Om det betyder, at I kunne have brug for at få snakket med en professionel sexologisk orienteret psykoterapeut, må I snakke om sammen. Det kan være en god måde at komme videre på.

:idea: Hvis du/I evt. vælger at snakke med en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "INCEST OG SEKSUELLE OVERGREB"