Sex med mor

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om INCEST OG SEKSUELLE OVERGREB
Besvar
Løven

Sex med mor

Indlæg af Løven »

Hej Per Holm Knudsen

Da jeg var i midten af tyverne, havde jeg sex med min mor flere gange. Det var hovedsagelig analsex jeg havde med hende.

Min mor er/var ikke som ”andre” mødre. Hun arbejde som prostitueret på dette tidspunkt. Hun er stadig i branchen, men kun som telefon dame pga. hendes alder.

Jeg var vendt hjem fra en rejse i udlandet og stod og manglede et sted og bo. Jeg flyttede derfor hjem til min mor, i en stor lejlighed.
En aften jeg kom hjem fra byen lettere beruset, mødte jeg min mor iført pikanterier. Hun havde lige haft besøg af en kunde.
Det var første gang jeg så hende i denne beklædning. Synet af hende gjorde mig utrolig liderlig. Aldrig har jeg følt så kraftig en liderlighed i kroppen før. Jeg mærkede en utrolig banken i hele kroppen.

Jeg ved ikke hvad der skete, men det endte med at jeg tog min mor mit på gulvet. Jeg vil nok beskrive min optræden, som dyrisk og nærmest en voldtægt. Hun gjorde modstand i starten, men lod mig gøre mig færdig uden modstand.
Bag efter da jeg kom til mig selv, var jeg flov og total forvirret oven i hovedet.
Bagefter rejste hun sig og gik ud af stuen og lukkede døren.

Næste dag var min samtidighed helt i bund. Jeg snakkede med min mor om det, og undskylde mange gange. Hendes svar overraskede mig, da hun sagde at hun faktisk have nydt det. Hun var selv blevet overrasket og forvirret, men sagde vi skulle gå stille med det.
Uden og gå i dybe detaljer fandt vi sammen flere gange om natten. I starten onanere hun mig, og senere havde vi samleje, mest i hendes ende.

Den her oplevelse ligger ca. 25. år tilbage. I dag har jeg selv stiftet familie. Jeg har aldrig fortalt nogen om min oplevelse med min mor.
Du er den første jeg letter mit hjerte til – jeg føler mig helt lettet.

Løven
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sex med mor

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Løven

Tak fordi du delte dine oplevelser.

Selv om incest er strafbart, så er dit eksempel ret illustrerende for, at det ingen mening vil give at straffe jer. Ingen har taget skade, og I var begge voksne mennesker, og I var enige om handlingerne.

Held og lykke med livet fremover.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "INCEST OG SEKSUELLE OVERGREB"