Hjælp til andre kvinder

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG SMERTER VED SEX
Besvar
MM

Hjælp til andre kvinder

Indlæg af MM »

Hej alle kvinder på siden.
Jeg har tidligere skrevet et indlæg, der hedder "Hypersensivitet", og har nu fundet en løsning på mit problem. Jeg fortæller lidt om det her og håber, at andre kan få gavn af mine erfaringer. Skulle du have nogen spørgsmål, så bare skriv løs. Jeg skal svare så godt og ofte jeg kan.

Jeg er 22år, har været sammen med min kæreste i 1,5 år, og indtil for 7-8 måneder siden, havde vi et fantastisk sexliv. Men pludselig begyndte det at gøre ondt, når han trængte op i mig. En brændende, sviende fornemmelse, der fik mig til at spænde helt vildt. Jeg var til egen læge og gynækolog flere gange, uden den store succes. Jeg begyndte så at søge en masse på nettet (faldt bl.a. over denne hjemmeside), og bestilte tid hos en ny gynækolog. Hvad både hun og jeg kom frem til var, at jeg havde Vuvodyni. En lidelse, flere og flere kvinder lider af, men som man endnu ikke har fundet den fuldstændige forklaring og løsning på.

Hun bad mig stoppe med p-pillerne (ligesom Per Holm Knudsen sagde), og derudover skal jeg smøre den lokal-bedøvende Xylocain salve 2% på 5 gange om dagen, der hvor det gør ondt. Allerede efter 2 uger kunne jeg mærke en utrolig forskel. Og nu, knap en måned senere, kan jeg have sex fuldstændig uden smerter. Og endda flere gange om dagen!!!! Om en måned skal jeg til gynækologen igen, og får så en 5%-version af samme salve,som jeg skal smøre på et par gange om dagen i ca. to måneder. P-pillerne skal jeg holde mig fra i et halvt år, og er alt tilbage til det normale efter da, kan jeg sagtens begynde på p-pillerne igen.

Det var så min lykkelige historie, håber at den kan hjælpe nogen.

Hilsen MM
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hjælp til andre kvinder

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej MM

Dejligt når man finder en løsning på sine alvorlige problemer, og tak fordi du vil dele dine erfaringer med andre. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG SMERTER VED SEX"