Bløder efter sex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG SMERTER VED SEX
Besvar
intet

Bløder efter sex

Indlæg af intet »

Hej Per.

Jeg er en pige på 21 år. Jeg mistede min mødom da jeg var 16, og har aldrig haft nogen problemer med noget, jeg har været på de samme p-piller siden jeg var 14 (p.g.a smerte ved mens) og de har altid været fine til mig. Jeg har aldrig haft nogen kønssygdomme eller lign.

For 3 måneder siden var jeg sammen med en fyr, der havde en gennemsnits-penis. Da jeg kom hjem blødte jeg voldsomt, og blev ved med at bløde næsten 2 dage efter. Jeg havde ingen smerter men tænkte at jeg måske havde fået klamydia, da jeg har hørt at man kan bløde efter sex hvis man har det.

Jeg gik til min læge for at få taget en test, og jeg fik at vide at "alt så normalt ud, men nu tog vi lige nogle prøver, for at være sikker"

Jeg fik at vide at jeg skulle ringe og få svaret. Det gjorde jeg så, men der var ingenting galt. Alle prøver var negative..

Så jeg slog det lidt hen, med at det nok var en engangsting, der ikke ville komme igen.

Sidste weekend var jeg så sammen med fyren igen, og dagen efter blødte jeg igen.

Ved virkelig ikke hvad jeg gøre, har fået tests, og været ved lægen, og har aldrig haft det sådan før. Har lige nu slet ikke lyst til sex, da jeg bliver bange bagefter over blodet.

Det er 1-2 dage af gangen, og det er på ingen måde udflåd, det er helt rødt blod :)

Syntes jeg har tænkt og tænkt over det, og håber at du måske har en mulighed?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Bløder efter sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej intet

jeg synes du skal snakke med din læge igen og forhøre dig om det evt. kan være en bivirkning ved de p-piller du bruger. Fortæl hvad lægen siger.

:!: Når du er 21 år, så er du ikke længere en pige, så er du en ung kvinde, og når du er fyldt 25 år, vil jeg ikke engang kalde dig en ung kvinde længere :1:. Pige knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG SMERTER VED SEX"