Pludseligt opståede smerter ved samleje.

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG SMERTER VED SEX
Besvar
Sus

Pludseligt opståede smerter ved samleje.

Indlæg af Sus »

Hej!

Jeg er 26 år gammel og har været sammen med min kæreste i 3½ år og vores sexliv har været upåklageligt, indtil for nogle måneder siden...

Selv efter fødslen af vores søn for 10½ mdr siden, gik det ganske fint (det er min anden fødsel)

Jeg fik pludselig svamp forneden, men ikke i selve skeden og det gav et vist ubehag med kløe og svien... Dette blev behandlet med en tablet via lægen og det forsvandt hurtigt... Men men men, det dukkede op igen efter ca. 2-3 uger og der kunne vi så se at jeg havde fået overførst det til min kæreste, så vi begge røg i behandling og ingen af os har noget svamp nu....

Dette en lille forhistorie..... Nu er det snart 3 uger siden vi var færdige med behandlingen og alt skulle jo så være i orden, men det er det bare ikke :(
Det gør ondt og svier når han prøver at stimulere mig udvendigt med fingrene eller oralt også selv om vi har brugt glidecreme osv. Det er som om jeg er hudløs dernede!

Det bliver ikke bedre når han så fører penis ind, det stikker, svier og brænder ca. 1 cm oppe i skeden og de to kirtler (?!?) ved indgangen hæver op og bliver irriterede :cry:
Jeg bliver jo heller ikke rigtig våd, når han ikke kan stimulere mig uden det gør ondt og glidecremen hjælper ikke en disse!!!

Når den kommer helt ind, så jager det helt vildt i min venstre side, ca 5 cm fra hoftebenet og 3 cm op fra skambenet og den smerte er ikke til at slippe af med igen før 3-4 dage efter samlejet, hvor det er meget ømt...

Hvad hulen skal jeg stille op???? Jeg er ved at miste lysten til sex, fordi jeg er bange for at det vil gøre ondt igen næste gang :( Og jeg vil ikke miste lysten, for jeg nyder sex med min kæreste......

Hvad kan det være der er skyld i de gener?????
Jeg har ingen tegn på infektioner eller betændelse i mit blod og jeg har ingen muskelknuder.....


Mvh. Sus

Ps. tak for en god side :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Pludseligt opståede smerter ved samleje.

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sus

Det er vanskeligt for mig som ikke-læge at sige, hvad dine smerter i skeden kan skyldes, måske små revner efter svampeangrebet. Du kan overveje om f.eks. stikpiller med mælkesyrekultur kan hjælpe på din pH-balance.

Jeg gætter på, at du har fået myoser i dine iliopsoas-muskler. Se indlægget Smerter under samleje.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG SMERTER VED SEX"