Smerte i skeden

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG SMERTER VED SEX
Besvar
Troels

Smerte i skeden

Indlæg af Troels »

Hej
jeg er en fyr på 23 år, jeg er pt i kina i et ½ års praktik ophold.
jeg var for 2 uger siden så heldig at finde en sød kinesisk pige som jeg holder meget af på 19 år, som er indforstået med at vores forhold må slutte når jeg tager hjem til dk om 1 måneds tid (det er så ikke så heldigt for kan virkelig godt lide hende). hun har overnattet hos mig tre gange, de første to gange blev det bare til lidt kyssen og kælen og et blowjob til mig, fordi hun havde menstruation. hun fortalte mig så anden gang at hun stadig var jomfru, men et hun gerne ville have at jeg var den første, vi er begge rimelig afslappede og taler meget om hvordan og hvorledes vi kan lide det.

problem et bare at selv med kun 1 finger synes hun at det gør ondt, forsøgte i noget tid for at se om det ville gå over, men det bliver ved med at gøre ondt. vis jeg bare holder den stille gør det ikke ondt, men så snart jeg bevæger den frem og tilbage så gør det. hun er våd, og det virker ikke til at det er fordi det er for stramt.

er det fordi jeg gør noget forkert? kan der være noget direkte galt? eller skal hun bare vende sig til det.. det sidste virker forkert.

hun siger hun godt kan lide det hvis jeg giver hende oral sex. men der har jeg nu også mest tungen omkring klitoris og ikke ved skeden.

vi aftalte at tage det med ro den dag, og ses igen om 2 dage (hun har travlt med at læse til eksamen) og så ville jeg jo gerne kunne have sex med hende. har sagt til hende at hun skal prøve at onanere selv de to næste nætter for at finde ud af om det også gør ondt. og hvad der er godt for hende.

det skal siges at min egen erfaring begrænser sig til et fuldemandsknald, for 3 måneder siden med en kinesisk pige der kun ville knalde, ikke noget opvarmning eller oral sex.

men tror nu jeg har nogenlunde styr på hvordan jeg burde give hende finger (det lyder sq forkert), uden at være sikker på nogen måde.

nå det blev en lang tekst, og ved ikke om alt er relevant for dig at vide, men tænkte det var bedre med lidt for meget info end lidt for lidt for at få et godt svar. håber at du kan hjælpe os med nogle svar, ideer eller lign.

troels

p.s. vi er begge to rimelig sexuelt åbne og taler meget om tingene, selvom om ingen af os har det store erfaring. Hun ved også godt jeg har skrevet her til, så indlægget er egentlig for os begge, hun kan bare ikke så meget dansk :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Smerte i skeden

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Troels

Tillykke med din kinesiske veninde :1:. Spændende land, jeg var der i 1973. [kineser1]

Der kan være flere årsager til smerte, først fremmest selvfølgelig fordi hun måske stadig har sin mødom eller rester af den, og at det er den, I støder på. Hun kunne jo prøve selv at indføre noget i kussen for at mærke efter, hvor meget plads der er, et lys, en agurk eller gulerod med et kondom på. Kan hun bruge tamponer?

Så kan det selvfølgelig skyldes smerter, fordi hun ufrivilligt stramme musklerne i bækkenbunden, og det handler så om at lære at slappe af, og få kontrol over bækkenbundsmusklerne f.eks. ved knibeøvelser.
:idea: Læs Sex og bækkenbunden (Krop og fysik)

Nogen unge kvinder kan have en meget sart skedeindgang, man ved ikke hvorfor, og det kaldes Vulvodyni - det er ofte unge ambiøse og sporty kvinder, der har det.
:idea: PSYKE & SEX om Vestibulit - Vulvodyni

Og endelig kan det skyldes infektioner, der har gjort hudoverfalden sart og overfølsom.

Så som du kan se er der flere muligheder. Og der er ikke anden for end at prøve jer frem - I er jo novicer begge to - og sex kræver øvelse, men er jo ikke det værste at træne sammen :1:.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG SMERTER VED SEX"