Ømme boller

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG DERES TESTIKLER
Besvar
Simon

Ømme boller

Indlæg af Simon »

Hej Per

Jeg er en dreng på 14-snart 15 år. Jeg onanerer rimelig tit ca. 2-3 gange om dagen og normalt har jeg ingen problemer med det. Men når jeg lige skal tage en hurtig spiller ude på toilettet så sidder jeg op med spredte ben og spiller pik. Og mine boller klasker mod mellemkødet, hvilket jeg egentlig synes er dejligt men mange af gangene gør det ondt når de klasker imod mellemkødet. Kan der være noget galt? Det skal lige siges at for et år siden fik jeg det man vist kalder en testis-torsion hvor at den ene testikel ligesom drejer sig eller sådan noget og det så bare gør helt vildt ondt hele tiden. Vagtlægen ordnede det, men det var ligefør jeg skulle opereres.

P.S. Nu har jeg spillet pik i snart 3 år. I starten kunne jeg ikke holde længere en 2-3 minutter, men så lige pludselig begyndte jeg at kunne holde 10- ja helt op til 30 minutter. Det synes jeg egentlig er dejligt nok, jeg kunne bare godt tænke mig en forklaring på hvorfor det skifter så hurtigt?
-Simon
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ømme boller

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Simon

Testiklerne er ret ofte følsomme for tryk og slag, og det kan sagtens være årsagen til, at de bliver ømme, hvis de klasker for meget mod underlag, hvad enten det er dit mellemkød, toiletsædet eller andet.

Når du har haft en testis-torsion, så skal du være opmærksom på, at du ikke får smerter på samme måde igen, og hvis du gør det, så skal du lade din læge se på det.

Når du nu kan holde længere, så tror jeg, at det kan hænge sammen med, at du onanerer 2-3 gang dagligt, så kan det måske være sværere at opnå den samme spænding så hurtigt, som hvis der gik længere tid mellem hver onani. Men ellers er det nu udmærket at kunne holde sig lidt, det vil kommende kærester sikkert sætte pris på :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG DERES TESTIKLER"