Min kæreste har ikke lyst??

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG LYST
Besvar
Necka
Tilmeldt bruger
Indlæg: 8
Tilmeldt: 31. jan 2007 22:56

Min kæreste har ikke lyst??

Indlæg af Necka »

Jeg vidste ikke om jeg skulle lægge det her eller et andet sted, Men jeg er en dreng, og har en kæreste.... vi har været sammen i lidt over 3 måneder. Og her de sidste par uger har vi stort set intet sex haft, og vi har snakket om det, og hun siger at det ikke er fordi hun ikke tænder på mig, men simpelthen ikke har lyst. Jeg har spurgt om det er fordi hun har mistet følelser for mig pga et slemt skænderi for lidt tid siden, og det ved jeg ikke, for hun siger at hun bare ikke har lyst.

Hun sagde også forleden at hun måske ikke havde lyst fordi jeg altid tager på hende (brysterne, numsen, og engang imellem mellem benene, kun lige køre en tur og så er det det.) Så nu må jeg kun tage hende på numsen, og har det efterhånden som en 7 klasses forhold, hvad fanden skal jeg gøre?? Jeg Elsker hende og synes vi skal finde en løsning, for vil ikke holde til det i længden. Men prøver lige og se tiden an, men har I nogle råd?

På forhånd tak.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min kæreste har ikke lyst??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Necka

Din kæreste forklarer dig jo, hvad der er årsagen til, at hun mister lysten, så der er vel ikke andet at gøre end at høre efter, hvad hun siger. Spørg hende, hvordan hun gerne vil have det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG LYST"