Hvad skal jeg gøre?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG LYST
Besvar
J...

Hvad skal jeg gøre?

Indlæg af J... »

Hej

Jeg er en pige på 13, men bliver 14 til juni. Jeg er lidt tyk og har derfor problemer med at der ikke er så mange drenge som vil i seng med mig. Jeg er desværre stadig jomfru, men jeg er klar til sex og har været det i nogle måneder. Jeg har et lidt stort problem, jeg har hverken en kæreste eller nogen fyr i tankerne som jeg tror vil ha' sex med mig. Jeg har lyster til sex hele tiden og er efter hånden ligeglad med hvem det er med. Når jeg nu har de her store lyster til sex og ikke ved hvem det skulle være med, hvad skal jeg så gøre med de lyster? (de her lyster bliver ikke dækket med onani.)

Hilsen J...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvad skal jeg gøre?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej J...

Ja det er jo ikke så nemt, men måske kunne det så være en god ide at bruge noget af ventetiden til at slanke dig, så der til sidst kommer en dreng, der vil noget med dig. Så længe du ikke er fyldt 15 år, så er det en god ide at finde en dreng under 15 år. En dreng på 15 eller der over, må nemlig i princippet ikke have sex med en pige under 15 år. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
J...

Indlæg af J... »

Hej Per

Jeg forsøger også at tabe mig og gør alt hvad jeg kan. Men hvad gør jeg med de lyster som jeg ikke kan få dækket?

Hilsen J...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Hvad skal jeg gøre?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej J...

Det er godt at du forsøger at få en vægt, der passer til en pige på din alder og højde. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med en at finde en drengekæreste, så indtil videre må du klare dig for egen hånd m.m. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG LYST"