Duacell bliver bare ved og ved... ligesom mig?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG LYST
Besvar
Duacell

Duacell bliver bare ved og ved... ligesom mig?

Indlæg af Duacell »

Hej
Jeg er en fyr på 17 snart 18 år, der har en dejlig kæreste på 16år.. Vi har været sammen i snart 9 måneder og vi har det stadig rigtig godt med hinanden.. Men på det sidste har min kærestes sexlyst faldet en del, hvilket er meget surt for mig da jeg selv synes jeg har en umættelig sexlyst. Men da vi kun ses i weekenderne plejer vi have have sex en gang, men nu er hun nået til et punkt, hvor hun godt kan undvære, og det har gjort at jeg har følt mig afvist op til flere gange.

Jeg gjorde så det, at jeg holdte en weekend fri for sex og det gjorde hun blev mere opstemt i en periode, men nu er vi tilbage i det samme kedelig forhold uden sex. Vi har derfor talt om det, og jeg forslog en klitoris vibrator som hun kunne bruge i hverdagene og se om det kunne hjælpe hende til at få lysten tilbage, da både hun og jeg begge ønsker at få de gode weekender tilbage, det skal dog siges at hun har haft det psykisk hårdt på det sidste, da hun er begyndt at blive nedtrykt, da hun skulle klare en vinter periode uden sin far som døede i sidste vinter.

Mit spørgsmål: Kan det lade jeg gøre at jeg på en eller anden måde kan skrue lidt ned for min sexlyst? og kan grunden til hendes sexlyst være den hårde periode i hendes liv?

Mvh. Duacell
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Duacell bliver bare ved og ved... ligesom mig?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Duacell

Ja, der er nok mindst to grunde til at hendes sexlyst er dalet. Det er forståeligt, at hun kan miste lysten, hvis hun er nedtrykt og sørger over tabet af sin far. Der handler det om, at du kan trøste hende og være der for hende uden, at det skal handle om sex.

Den anden grund kan være, at hun føler sig presset til mere sex, end hun har lyst til, og så svarer kroppen med mindre lyst. Og så hjælper det ikke at bruge nok så mange klitorisvibratorer, det forslag vil nok snarere øge oplevelsen af at blive presset.

Det kan være, at du et stykke tid skal kæreste lidt mere med din højre hånd, selv om du jo godt kan slukke for batterierne med god effekt. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG LYST"