Bliver følelsesmæssigt kold efter udløsning

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG LYST
Besvar
Frederik

Bliver følelsesmæssigt kold efter udløsning

Indlæg af Frederik »

Super side iøvrigt!

Men jeg ville lægge ud med at sige, at jeg er 16 år og jomfru. Og her på de sidste år har min trang til sex været stor. Jeg onanerer hver dag, en til to gange. Men jeg skriver som så mange andre drenge gerne med en pige. Og allerhelst mange af gangen. Gerne omkring syv. Men mine samtaler med de her piger, bliver mere og mere frække. Så ender jeg med at onanerer til den frække samtale. Og når jeg så kommer bliver jeg kold og ligeglad. Og jeg mister fuldstændig lysten til pigen. Jeg stopper med at svare, og hun spørger undrende til. Jeg ved bare inde i hovedet hvor forkert det er. Især fordi (uden at prale, er jeg temmelig god til at charmere mig ind) de kun kender den charmerende Frederik. Men så pludseligt den totalt følelsesforladte Frederik. Og jeg har måttet blokere dem, fordi de undrede sig så meget.

Men hvis pigen siger mig meget, kan jeg efter udløsning godt holde samtalen igang. Men emnet drejer sig væk fra det frække. Men inderst inde ville jeg bare gerne kunne smutte, uden noget.

Hvorfor bliver jeg så ligeglad efter udløsning?! Pigerne må hade mig

Et andet spørgsmål: Der er den her pige som er blevet virkelig forelsket i mig, selvom vi kun har skrevet over nettet. Hun skal hele tiden minde mig om hvor meget hun tænker på mig, og det eneste der er i hendes hovede er MIG.

Det er selvfølgelig også sødt nok og alt det der, men min interesse for hende er forsvundet som dug for solen. Måske fordi jeg endelig har "scoret" hende. Det kan også have noget at gøre med, at jeg har onaneret utroligt meget til billeder af hende.

Men hvordan skal jeg stoppe det på en god måde? Der har taget overhånd, og jeg ville ikke ende i noget forhold med nogen. Da jeg slet ikke er klar til nogle som helst forhold :11:

Det er som om min penis styrer mit liv.. Og det kan kun gå galt!

Mvh Frederik
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Bliver følelsesmæssigt kold efter udløsning

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Frederik

Det er såmen ikke så ualmindeligt, at der efter en seksuel ophidselse kan komme en følelsesmæssig tilbagetrækning. Husk på, at det meste af det, som du oplever, er jo i grunden fantasistof. Du er ikke sammen med en pige i kød og blod, men du er det via internettet. Hvis hun var der fysisk, og du var forelsket i hende eller holdt meget af hende, så tror jeg bestemt, at du ville reagere anderledes.

Med hensyn til pigen kan du jo fortælle hende, at du synes, at det er dejligt, at hun godt kan lide dig, og at hun ikke skal forvente, at I bliver kærester, for du er slet ikke klar til at få dig en fast kæreste. Hun bliver måske ked af det - og sådan er det så!

Ja du vil sikkert ikke sjældent opleve, at det er pikken, der bestemmer dit liv de næste mange år. Din egentlige mission her i livet ér at parre dig og sætte afkom i verden - lige som alle andre levende væsner - resten er i grunden bare frynsegoder :2:.

Tak for rosen. [thumbsup]

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG LYST"