Har kæresten, men ikke lysten eller følelsen

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG LYST
Besvar
Anonym123123123

Har kæresten, men ikke lysten eller følelsen

Indlæg af Anonym123123123 »

Hej. Jeg har haft et forhold med en flot pige kørende i et års tid. Men jeg har hverken før vi kom sammen eller nu hvor vi kommer sammen, haft virkelig lyst til sex.

Jeg kan ikke rigtig mærke når jeg er oppe i hende, hvilket har resulteret i jeg 1 gang slet ikke kunne komme. Sådan havde jeg det også med et tidligere forhold som 15-årig. Jeg er 17 år nu. Vi har kun haft sex ca. 10 gange, fordi jeg ikke har lyst. Hun vil ellers meget gerne.

Jeg kan altid, meget let, komme ved at hun onanerer for mig, og når jeg selv onanerer.

Kort sagt - Jeg er bange for jeg ikke har nok følelser i pikken.
Jeg kan næsten heller ikke mærke Blow-jobs, men hårde hand-jobs kommer jeg af.
Kan jeg gøre noget for at få flere følelser i pikken? Jeg kan sagtens klemme alt hvad jeg kan med hånden på pikken, uden det gør ondt.
Onanerer ca. 1-2 gange om dagen.

For det meste når pikken er stiv, og jeg trækker forhuden tilbage, at det er virkelig stramt, og hovedet er helt rødt.

Min pik er ca. 15-16 cm lang i stiv tilstand og ret skæv. Intet er noget der er sket for nyligt.

Det har altid været sådan...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Har kæresten, men ikke lysten eller følelsen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anonym123123123

Hvis du har en forhudsforsnævring, der gør, at din forhud ikke glider tilbage, når din pik er stiv, så kan det sagtens være årsagen til, at du ikke føler ret meget ved samlege. Øv dig i at trække forhuden helt tilbage hver dag.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG LYST"