Homo eller ej?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG LYST
Besvar
drengen1

Homo eller ej?

Indlæg af drengen1 »

Hej Per!

Jeg har nu i en uges tid egentlig tænkt over noget som jeg ikke rigtig tænkte over før.... er jeg homo?

Jeg har i al den tid jeg har onaneret osv... haft lyst til det modsatte køn altså piger... men jeg har også mange gange oplevet at jeg onanerer og fantaserer om fx drenge osv.. jeg vil sige at jeg nok 65% af de gange jeg onanerer gør det til piger/damer.

og jeg tror også at hvis en flot dreng spurgte om et eller andet med sex at gøre ville jeg måske sige ja.... men jeg ville helt klart også gøre det hvis en flot pige spurgte...

hvis det er drenge som tænder mig så er det ikke sådan nogle behårede herer i 30'erne ... men nogen som er min alder eller sådan noget..

jeg har aldrig set mig selv som homo da jeg slet ik på nogen måde er som dem udover at jeg sagtens kan blive tændt af en dreng... men jeg kan også med piger... og det er mest piger.

det er som om at jeg bare generelt tænder på smukke mennesker... du ved med smukke ansigter osv... men jeg er generelt mest til piger/kvinder.

Jeg kan ikke forstille mig overhovedet i et forhold med en mand... slet ikke... det skal være med en kvinde.

er jeg homo?

Tusind tak på forhånd!

Hilsen Drengen1
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Homo eller ej?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej drengen1

Du er som langt de fleste andre mennesker Multiseksuel, dvs. at du kan tænde på meget forskelligt. En af de almindeligste fantasier er sex med en af samme køn. Så alt er ok! :1:

:idea: PSYKE & SEX om Multiseksualitet

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Drengen1

Re: Homo eller ej?

Indlæg af Drengen1 »

Hej igen Per!

Tusind tak for svaret :D

Har lige noget jeg vil tilføje :)

Altså jeg har hørt nogen sige at man i teenageårene kan være lidt til begge køn sådan seksuelt, men at det er en udvikling til at blive 100% homoseksuel som voksen. Det vil jeg satme bare ikke... jeg tror at jeg vil have det fint nok med at være lidt bi-seksuel... altså nok 60% til kvinder og 40% mænd.. men homoseksuel... nej.. det kan jeg sgu ik forstille mig.

lige noget andet.... jeg føler mig følelsesmæssigt tiltrukket af piger... i hvert fald meget mere end drenge... og så føler jeg mig seksuelt tiltrukket af piger.. men hvis der er en flot dreng bliver jeg også seksuelt tiltrukket.

og lige til sidst... altså jeg er sådan en person som intet har imod at fx kramme en anden dreng/mand i stedet for fx at give hånd... altså jeg har det fint med det... og hvis jeg ser andre mænd/drenge give en lille krammer på fx fjernsyn kan jeg også godt blive sådan lidt glad indeni... det gør mig ik homo vel?

Jeg tror selv at der er fordi at der længe har været det der med at mænd ikke krammer hinanden.... og når jeg så ser nogen som er friske lige til at gi en krammer bliver jeg sgu lidt glad indeni... men hvad siger du?

TUSIND TAK på forhånd.

Hilsen Drengen1
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Homo eller ej?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Drengen1

Det, du har hørt, er noget sludder :1:. Langt de fleste mennesker vil livet igennem have potentiale til at tænde på meget forskelligt - derfor fortrækker jeg at kalde mennesker for multiseksuelle.

Hver kultur har deres hilseformer - at mænd krammer, kysser, gnubber næse osv. sammen siger ofte ikke noget om deres seksuelle præferencer - men alene noget om deres kulturkreds. [knus]

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Dregen1

Re: Homo eller ej?

Indlæg af Dregen1 »

Hej igen.

altså jeg har det virkelig træls og mærkeligt fordi at jeg tænder på begge ting.

Hvis nogen af mine venner fx siger navnet på en eller anden lækker dame, bliver jeg også tiltrukket af hende.. altså jeg finder hende også lækker. så på den måde er jeg normal.

Men der er bare også drenge på min alder (ikke ældre) som tænder mig.. nogen gange mere end kvinder. jeg vil virkelig ikke være homoseksuel... og jeg opfører mig på ingen måde som en homoseksuel, jeg har SLET ikke de samme interesser. Jeg er en helt almindelig dreng og fungerer helt fint med alle andre drenge.. men det eneste problem er at jeg tænder meget på en dreng hvis han ser godt ud.

lige noget andet jeg har tænkt over.... siden jeg kun tænder på drenge på min alder (16) så vokser jeg da nok også fra det som voksen ik ? fordi der er det jo kun jævnaldrene mænd som er til rådigheden angående sex osv. og de tænder mig ikke. ihverfald stort set ingen... der kan måske være en enkel som ser meget godt ud i sin alder... men ellers stort set ingen lyst til mænd som er voksne.

Så tror du ik også at jeg vokser fra det... da jeg som voksen jo tydeligt vis ikke vil have lyst til mænd på samme alder men.. kvinder.

Jeg som 16 årig lige nu tænder både på piger på min alder og "milfs" :D... tænder virkelig meget på begge af de ting hvis altså det ser godt ud.

så ja mit spørgsmål er vel... tror du ik jeg vokser fra det ud fra det jeg har skrevet?

please hvis du kan komme med nogle af dine egne efaringer da jeg har læst mig frem til at du havde haft seksuelle oplevelser med drenge dengang du var på min alder. Det ville virkelig være super.

Mange tak!

Hilsen Drengen1
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Homo eller ej?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Drengen1

Du er bare, som de fleste mennesker, herunder mig selv, multiseksuel, ikke noget at være bekymret over. Tænk i stedet på, at du kan få en større bredde i dit liv.

Og tag du at få din nattesøvn i [zzz] stedet for at sidde og bekymre dig midt om natten :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Hejhejmeddig

Re: Homo eller ej?

Indlæg af Hejhejmeddig »

Hej Per
Så skriver jeg sgu igen :D

Altså... jeg ville virkelig blive glad for hvis du kunne fortælle mig lidt om dine egne oplevelser om alt det her "multiseksuelle". Fordi jeg har selvfølgelig søgt på nettet om det og jeg synes virkelig at det er meget forskelligt..... de fleste siger: "hvis du på nogen måde har seksuelle lyster til hvilken som helst af dit eget køn er du biseksuel, eller homoseksuel", og andre siger at det er meget normalt at have osv..

Jeg vil gerne have et normalt liv som heteroseksuel mand med kone og børn... ikke sammen med en anden mand og aldrig kunne få børn.

Som sagt tænder jeg kun på fyre som er min alder og så lidt til.. ikke mænd som George Clooney fx.. ham kan jeg slet ikke forstå at nogen synes er attraktiv.

Tror du at jeg på en måde kan gemme de her tanker væk og så leve sådan hele livet med kone og børn og så bare have de andre lyster gemt.

Men vigtigst af alt hvis du kunne komme med et grundigt svar på nogle af dine egne oplevelser ville jeg virkelig blive glad for det... men jeg vil selvfølgelig ikke trænge mig på hvis du ikke vil.

Tusind tak

Hilsen Hejhejmeddig
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Homo eller ej?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Hejhejmeddig

Det væsentligste for dig er nok, at du får arbejdet med og får styr på dine tvangsmæssige bekymringer, der tematisk kredser meget om dine seksuelle funktioner.

Der er intet usædvanligt i dine fantasier!!! Nyd dem, frem for at bekymre dig om en fremtid, som hverken du eller jeg kan sige noget om. Den, der er kommet nærmest vedrørende fremtiden, er Robert Storm Petersen. Han skrev: Det sværeste at spå om, er fremtiden.

Mine personlige oplevelser er meget varierede og multiseksuelle, og dem ønsker jeg ikke at gå i detaljer med på internettet :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG LYST"