Tungekys!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KYS
Besvar
Mig...

Tungekys!

Indlæg af Mig... »

Hej ..

Jeg har fundet en virkelig dejlig pige, som jeg elsker utrolig højt ! Jeg har været hjemme hos hende et par gange, og vi har det rigtig godt sammen. Mit første kys nogen sinde, var her for en måneds tid siden hjemme ved hende, vi lå og kælede i hendes seng så kiggede hun mig i øjnene og kyssede mig, bare kort.
Næste gang vi var sammen stod jeg og tog hende på røven mens hun kælede for mig, jeg vendte mig om og så kyssede vi, denne gang mere lidenskabeligt og med tunge det føltes anderledes, men på en god måde selvfølgelig :)
Så igår var vi sammen igen, vi kyssede igen med tunge og jeg fik lov til at tage hende på hendes kavaler gang, vildt dejligt.. Men det gik først op for mig der ?? Hvad hvis jeg ikke kysser godt ?? Jeg vil gerne have nydelse for mig selv og for hende, jeg har spurgt hende og hun siger jeg nok skal åbne munden lidt mere så tungerne nemmere kan lege.. Kan I komme med gode råd til tungekys ??
Mutli

Tungekys! 2

Indlæg af Mutli »

Gode råd..hehe :D

Jeg tror I skal prøve jer frem, og finde ud af hvad i nyder mest

Men man kan jo udforske hinanden, og lege sammen, på jeres egen måde....

Men jeg kan bedst lide hvis det går langtsomt frem, man kommer tæt på hinanden, læberne strejfer hinanden, og tungerne mødes, som om det var et spil mellem liv eller død

hehe..prøv dig frem min ven

Skriv venligst tilbage, og fortæl mig, hvad I finderud af

Knus Mutli
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Tungekys!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mig...

Mit bedste råd er - ØV DIG!!!. Alle kysser forskelligt, nogen kan lide det på den ene måde og andre på en anden måde. Spørg dig for hvad hun synes er rart. Dejligt at have en at øve sig med :1:.

Prøv at se KYSSESKOLEN.[kys]

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
hejmor
Tilmeldt bruger
Indlæg: 6
Tilmeldt: 17. sep 2007 21:50

Indlæg af hejmor »

altså, jeg er tretten år og jeg har snavet i omkring et halvt år. både drenge og piger. (jeg er heteroseksuel), og får at vide af næsten alle at jeg er den bedste til at kysse i min omgangskreds. til fester er der altid nogle der vil kysse med mig. 8-)
jeg plejer altid at fugte mine læber lige før jeg kysser nogle. det kan være ret nasty at kysse med nogle med tørre læber.
det gælder om at beherske sig. ikke for langt ned i halsen, og ikke for langt tilbage i din egen mund. prøv at sørge for at i begge har tungen lige langt ude.
lad være med at lave den samme bevægelse hele tiden, lav lidt forskellige ting med tungen, og ellers, bare lav "bløde" bevægelser.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Tungekys!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej hejmor

Tak for din gode instruktion.
:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon, det her!!!

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
L

Indlæg af L »

Hvis du kan mærke at I er meget "enige/ens" når i kysser, så plejer det jo egentlig at være godt nok, det er hvertfald min erfaring, men du skal bare øve dig, det hjælper :D
Besvar

Tilbage til "KYS"