Meget våd - ubalance i underlivet...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG FUGTIGHED (For fugtig eller for tør)

Besvar
L.K

Meget våd - ubalance i underlivet...

Indlæg af L.K »

Kære debatforum - Per...

Jeg er en pige på 23 år som har samme problem som pigerne i Alt for våd ved samleje beskriver. Faktisk bliver jeg også så våd at min kæreste bliver irriteret og hans penis bliver slap af det pga. manglende lyst. Nu har du givet lidt råd om et håndklæde. Det havde vi også snakket om, så det må vi nok bare have med i seng. Det mærkelige er dog, at jeg før i tiden aldrig har haft tendens til at blive så våd. Jeg er imellem tiden stoppet med p-piller og senere hen p-ring, fordi vi gerne vil have børn. Kan beskyttelse (p-piller og p-ring) gøre at man bliver mindre våd??

Efter jeg er stoppet med beskyttelse har jeg samtidig også haft problemer med at få min egen cyklus igen, så jeg har lange mellemrum ml. menstruationerne dvs. 4-6 mdr. mellem hver menstruation. Kan dette skabe en ubalance i mit underliv og også være årsag til, at jeg ved samleje bliver meget våd? Eller hvilken ubalance mener du der kan ske (du har nævnt denne ubalance i en anden debat om fugtighed i skeden)

Min kæreste og jeg er heller ikke de vilde lagendyrkere dvs. sex hver 14 dag og jeg har tænkt på, at det måske også er derfor jeg så bliver så våd, når vi endelig har sex. Fordi min krop har hungrede efter ham :D

Jeg håber meget du vil hjælpe os. For det er blevet et større og større problem for os... :cry:

Tak for en super brevkasse....

Hilsen L.K
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Meget våd - ubalance i underlivet...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej L.K

P-piller kan give alle mulige ændringer - individuelt fra kvinde til kvinde. Jeg har ikke tidligere hørte om manglende eller forøget fugtighed i den grad, men hvorfor ikke :1:.

Nu beskriver du ikke, om det handler om, at du blot bliver ekstra våd, når du bliver ophidset - eller om det er når du får orgasme? Hvad synes din ven er problemet ved din væde?

Bliver du lige så våd, hvis du onanerer?

:!: Når du er 23 år, så er du ikke længere en pige, så er du en ung kvinde, og når du fylder 25 år, vil jeg ikke engang kalde dig ung længere :1:. Pige knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG FUGTIGHED"