Alt for våd ved samleje

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG FUGTIGHED (For fugtig eller for tør)

Besvar
sveske2

Alt for våd ved samleje

Indlæg af sveske2 »

Hej

Jeg bliver så våd at det stor løber ud af mig når jeg har sex med min kæreste, er der noget jeg kan gøre for at undgå det. Synes virkeligt det er pinligt og han synes det er ret klamt. :flov:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Alt for våd ved samleje

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sveske 2

Vi mennesker er beriget på ret forskellig måde. Nogen kvinder bliver som du overordentligt våde, når de bliver ophidsede, og andre kvinder vil misunde dig, fordi de har meget svært ved at blive bare lidt fugtige og må ty til f.eks. eksplorationscreme.

Der er ikke andet for end at tage det med godt humør, det er jo trods alt et tydeligt udtryk for, at du er glad for din kæreste. Han må mande sig sig op! Kussesaft har aldrig slået en mand ihjel, selv om en del nok ville drømme om at drukne sig i det :2:. I kan jo altid lægge et håndklæde under enden på dig.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
anton
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 16. mar 2007 01:00

Indlæg af anton »

Jeg vil lige sige, at jeg vil finde det vildt frækt at være sammen med en pige der blev rigtig, rigtig våd - så det er ikke noget du skal være så ked af.
Og tror der er andre der har det ligesom mig, lige som Per lægger lidt op til.
Sabbie

Re: Svar: Alt for våd ved samleje

Indlæg af Sabbie »

Det er meget muligt at nogle ville drømme om det, men hvad gør en pige som jeg, der har næsten samme problem:

Jeg bliver også meget våd og har en stor sex-lyst, der før har oversteget mine partneres. Det har aldrig før været et egentlig problem i mine tidligere forhold, men nu har jeg fundet mig en kæreste der ikke kan få udløsning når jeg bliver så våd. Han bliver ofte irriteret på mig, og han er ikke i stand til at holde sig stiv inden i mig.

Jeg har prøvet at tørre mig af før han penetrere mig, men han er stadig utilfreds, og selv når han kommer, brokker han sig over at jeg giver for lidt modstand. Hvad kan jeg gøre? Jeg elsker ham virkelig, det er det bedste forhold jeg nogensinde har haft, men det her ødelægger virkelig stemningen imellem os.

Vær sød at hjælpe mig.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Alt for våd ved samleje

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Sabbie

Jeg kan komme på tre løsningsforslag.
1) At du laver knibeøvelser, så du får god kontrol med dine kussemuskler og derved kan klemme bedre om ham.
2) At I finder frem til stillinger hvor han får bedst modstand.
3) Hvis de 2 første forslag ikke virker og han stadig er sur, så skift ham ud med en der passer bedre til dig og som er tilstrækkeligt følsom. Du ved jo at de findes :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Fyren22
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 25. mar 2010 00:21

Hvad?

Indlæg af Fyren22 »

Nejda piger! Det er ikke ulækkert! Det er dejligt! Det bedste at se hun er helt våd og virkelig tænder på én! Synes lige I må komme efter de kærester!
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG FUGTIGHED"