Ulykkeligt kærlighed

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG KÆRESTER
Besvar
marie

Ulykkeligt kærlighed

Indlæg af marie »

hej jeg er en pige på 16år --

jeg skriver til dig på grund af at jeg er så forvirret og føler ikke at jeg sådan rigtigt kan snakke med andre om det.. den her hejmmeside har før hjulpet mig når der var noget

jeg har det sidste halve år haft en sød og meget venlig kæreste.. vi mødes til en fest hvor vi var sammen og har så været sammen siden.. jeg var aldrig sådan rigtigt forelsket i ham men han var den første og jeg holdt da meget af ham.. han gav mig hele tiden gaver og alt det der også selvom jeg bad ham lade være.. følte jeg blev stillet i en form for gæld som jeg ikke kunne gengælde. men han var meget forelset og havde bare lydt til at forkæle mig..

på en introtur i gymnasiet møder jeg den mest dejlige fy.. vi har den her connektion og jeg bliver vildt forelset i ham. han går i min paralel klasse, og de næste par dage snakker vi hver gang vi mødes.. jeg kan godt se at det er ved at udvikle sig og jeg føler heller ikke jeg kan være sammen med min kæreste når jeg er SÅ forelsket i en anden dreng. ¨så efter et par dage beslutetr jeg mig at slå op.. min kæreste bliver meget ked af det og græder meget og begynder så at bønfalde. ex. et sidste kys..

den dreng.. lad os kalde ham "mads" som jeg er vildt forelsket, i fortæller mig den efterfølgende dag at han skal skifte gymnasie fordi han første priortitet er blevet ledigt.. han spørger om mit nummer.jeg får også at vide at han faktisk har taget bussen bare for at møde mig om morgenen.. vi aftales at skrive ved og finde en dag. evt. han skriver først om aftenen.. mend et er fint nok og vi har en rigtigt god samtale.. fyldt med løfter..

næste dag smser jeg ham så efter skole og spørger hvordan det gik.. han svarer først kl. 10 om aftenen efter at jeg har sendt en spørgende sms om hvorfor han ikke svarer..

der går 2 dage hvor jeg ikke rigtigt høre noget fra ham.. jeg kigger nærmest på mobilen hver 5 min men der kommer intet..

om lørdagen beslutter jeg mig så for at spørge om vi ikke skulle finde en dag at være sammen på,,han læser beskeden med det sammen men han svarer først meget sent om aftenen. 6 timer efter.men hans svar er meget postivt..

jeg spørger så lidt mere ind til det..og han svarer slet ikke.. jeg kan se han har modtaget og læst beskeden.. men han svarer slet ikke.. nu er det søndag og jeg har ikke hørt en lyd.. jeg er ved at gå til.

på tirdag er den dag vi har en halv aftale.. men jeg tøger ikke smse ham igen.. det vil virke for desperrat... det er jo mig der har taget intertivet hver gang.

hvorfor virkede han så intresert i starten og nu er han bare ligeglad. han er overhoved ikke sådan en "player type" og jeg tror faktisk han aldrig sådan har prøvet noget før-

men hvorfor svarer han først så lang tid efter eller overhoved ikke..? hvorfor er han sådan? og min x kæreste bliver ved med at smse.. jeg er fuldstændig i vildrerede.. for jeg har jo droppet ham til fordel for en anden.. men nu da mads ikke svarer er jeg bange for at jeg har lavet en kæmpe brøler.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ulykkeligt kærlighed

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Marie

:!: Først: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon, det her!!!

Jeg kan jo ikke svare på, hvorfor "Mads" ikke svarer, måske har han andet at lave. Måske er han ikke helt så interesseret som dig. Måske har han et helt andet temperament og tempo end dig. Det er ikke til at vide.

Jeg kan ikke se, at du har lavet nogen brøler. Den gamle kæreste var du jo ikke ordentligt interesseret i, så derfor er det jo godt, at han får mulighed for at komme videre og finde sig en pige, der er mere interesseret og mere værdsætter hans interesse.

Mens du venter på "Mads'" svar, så kunne du nok trænge en hel del til at øve dig i stavning og grammatik - især da hvis du skal i gymnasiet, siger den gamle dansklærer. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG KÆRESTER"