HJÆÆLP

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG KÆRESTER
Besvar
Trist

HJÆÆLP

Indlæg af Trist »

Jeg har en kæreste som jeg er utrolig glad for.

Vi har været sammen i et år.
Men han har bare været sammen med så mange før mig.

Han har næsten været sammen med 20 andre piger.
Jeg ved godt at alle har en fortid men det gør mig bare så ked af at tænke på.
Hver gang jeg ser hans pik tænker jeg "Uha den har godt nok været oppe i mange" han har kysset med endnu flere og givet endnu flere finger. Jeg tænker det samme med han mund og hans fingre.
Er det bare mig der er noget galt med ?
Jeg føler mig ikke speciel. Jeg føler ikke jeg kan sige fedt jeg fik lov at være sammen med ham. Fordi det gjorde de andre også.

Han har også været næsten alle sine kærester utro. jeg tror ikke han kunne finde på at være det med mig men jeg har mine tvivl.

Han siger også han elsker mig højere end nogen af de andre og de andre ikke betød noget for ham overhovedet. Er der bare noget han siger ?

Jeg har virkelig brug for hjælp :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: HJÆÆLP

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Trist

Tjah, du kender hans fortid, og det er dit eget valg at vælge netop ham som kæreste. Nogen drenge får efterhånden "løbet hornene af sig", andre aldrig. Hvordan det vil gå med din kæreste er ikke til at vide.

Det at være noget specielt for en anden har jo meget med nu'et at gøre. Lige nu er jeg speciel for ham eller hende! Fremtiden ved ingen noget om!

Han er åbenbart en nysgerrig ungersvend, og om han kan styre sin nysgerrighed og sin genetiske "pligt" er ikke til at vide, det kan vi først vide om nogen år. Så det er ikke meget trøst jeg kan give dig.

Hvor gammel er du, og hvor gammel er han?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg er 17 og han er 18
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: HJÆÆLP

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Trist

Du kan ikke gøre meget andet end at sige: OK, jeg ved hvordan han har været, men nu tager jeg chancen, måske er han anderledes nu. Er han det ikke, kan det i hvert fald ikke komme som et stort chok.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG KÆRESTER"