Kæreste og sex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG KÆRESTER
Besvar
gæst123

Kæreste og sex

Indlæg af gæst123 »

Hejsa :)

Jeg har nu haft en kæreste i 8 måneder, og vi har det rigtig rigtig godt sammen. Han er den eneste jeg har dyrket sex med. (Altså jeg var jomfru da vi begyndte at komme sammen) og det er oss smadder rart. Men problemet for mig er at efterhånden som tiden går gir han sig mindre og mindre tid til at ligge og putte og kysse med mig inden. Det er ligesom bare lige på og hårdt. Og jeg savner ærlig talt det med putningen inden. Jeg har også sagt det til ham, men så kysser han mig lidt på halsen også ellers bare det plejer at være.

Det ville nok ikke være så slemt for mig hvis det var at vi puttede lidt bagefter, men så snart vi er færdige, trækker han sig væk fra mig og skal straks op og ryge også ellers i tøjet igen. Hvorfor har han ikke lyst til at ligge og holde lidt om mig bagefter? (Dette er noget han altid har gjort) Er det noget med mig, eller er det bare ham?

Jeg ville sætte pris på svar og måske nogle gode råd til hvad jeg skal gøre anderledes, for at min kæreste blir mere kærlig overfor mig.

Kærlig hilsen Karina :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Karina

Sådan en dum kæreste :1:. Du bliver først og fremmest nødt til at snakke med ham om det, og du må fortælle ham, at der er noget du savner. Og du kan jo spørge ham, hvorfor han har så travlt. Og hvis han bliver liggende lidt længere, så får han måske ikke forgiftet sig selv med nær så mange cigaretter :1:. Det er trods alt meget sundere at putte og elske end at ryge.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG KÆRESTER"