Bruger han mig?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG KÆRESTER
Besvar
gæst

Bruger han mig?

Indlæg af gæst »

hej.
jeg har desværre haft rigtig mange problemer med min kæreste. før han mødte mig udnyttede og brugte han piger, når nu jeg så tænker tilbage på alt det mig og ham har været igennem, er jeg bange for at han måske også kunne udnytte eller bruge mig? han tog min mødom mens jeg var pisse stiv. det er jeg egentlig lidt ked af, for jeg følte mig ikke helt klar og det vidste han godt. de fire første måneder ham og jeg, var sammen var jeg jo ikke rigtig klar på det, så vi kyssede bare og hyggede os rigtig meget, men han kunne åbenbart ikke holde de 4 måneder ud, så han kneppede udenom. og han har også før kysset med en anden pige til en fest, jeg ved det er menneskeligt at fejle men han er virkelig gået over stregen, synes jeg nogen gange. han har løjet rigtig meget overfor mig, men han har være en del ærlig overfor mig lige her på det sidste. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, for jeg går i klasse med ham og jeg kan ikke uden ham. vi har prøvet at gøre det færdigt og holdt pauser, men vi kan ikke. også gør det det heller ikke nemmere at vi går i klasse sammen og skal se hinanden hverdag, for det knuste mig meget mere. tankerne om kysset med hende pigen, og den sex han havde med den anden pige, gør mig helt ked af det. jeg græder hver gang jeg tænker over det. men tanken om at skulle miste ham, gør mig mere ked af det, selvom jeg i sidste ende tror jeg ville blive gladere en dag. men når vi så snakker om sex osv. er det som om det er det der betyder alt for ham? tit når vi er sammen, lægger han hele tiden op til det. det ville være fint hvis det var en gang imellem, men det bliver alt for meget i sidste ende synes jeg, det er som om det er det eneste han vil?
kh. hende den forvirrede.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Bruger han mig?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Ja han bruger dig, ligesom du bruger ham. Sådan er det i forhold, vi bruger hinanden til at få dækket vores behov, hvad enten det drejer sig om sex, tryghed, fortrolighed, skæg og ballade osv.

Jeg kan godt forstå, at det er svært ,når din kæreste osse har gang i andre piger i klassen, men der er det jo dit ansvar at sige fra overfor ham. Og dit ansvar at slutte forholdet, hvis du ikke er tilfreds med hans adfærd.

Han bliver ikke din sidste kæreste, og det er ofte svært, at slå op med sin første kæreste.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer, der osse har rettet lidt i din tekst - med rødt) :1:
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG KÆRESTER"