Mærkelig kæreste

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KÆRESTER
Besvar
anders D

Mærkelig kæreste

Indlæg af anders D »

Hej jeg er en dreng på 15 år.

Jeg har en meget sød kæreste og vi har været sammen i 9 måneder, og er stadig lige så glad for hende som for 9 måneder siden. Det skal lige siges at hun rider 3 ponyer dagligt, så hun er en meget hestepigetype. Men her for nyligt, gennem de sidste 2 måneder, er hun begyndt at opføre sig meget mærkeligt.

Når vi ser hinanden i skolen om morgenen, sidder hun bare og læser i en bog, og taler ikke og siger ikke noget, og svarer kun når jeg begynder, og jeg får en fornemmelse af at hun er ligeglad med at jeg står/sidder ved siden af hende.
Nogenlunde det samme sker når jeg kommer og siger farvel.

Også når vi er hjemme og ligger og hygger, er hun pludselig begyndt at ligge for sig selv og kigge på sine negle og pille i dem, i stedet for at komme over til mig, og når det så endelig lykkes mig at få hende til at rulle over til mig, krammer hun ikke, eller ligger parralelet med mig (hun er et hoved mindre end mig), men trykker sit hoved mod mit bryst i stedet for, og ligesom trykker sig ind til mig på en knugende måde.

Jeg har kort sagt en følelse af at hun pludselig er blevet enormt ligeglad med mig, det føles i hvertfald sådan. Men det der undrer mig er, at det er noget der lige pludselig er kommet, især indenfor de sidste 4 uger. Sidste uge var hun rigtig dejlig, men nu er hun så vendt pludseligt tilbage til sin ubehagelige stil.
Jeg har overvejet at prøve at reagere ligesom hende, men tør ikke gøre det, af frygt for at hun ikke opfatter pointen, og bare tror jeg ikke gidder hende.

Hvad kan det være, som har gjordt at hun lige pludselig har ændret sig fra at være en sød og venlig kæreste, til en sur og mindre ofte sød og venlig kæreste?
Jeg har aldrig gjort noget utro, eftersom jeg syntes det er at forråde hende, men da jeg enkelte gange har følt mig fuldstændig spildt på hende, har tanken om at prøve noget nyt strejfet mig, men jeg kunne aldrig finde på det.

Håber du kan svare.
Hilsen fra en bekymret dreng
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mærkelig kæreste

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anders D

Jeg synes da, at du skal spørge hende lige ud, om der er noget galt mellem jer og så fortælle hende om dine iagttagelser. Det er en dum ide at gøre det samme som hende, det bringer jer i hvert fald ikke tættere på hinanden. Det kan jo osse være, at hun går og har problemer, der slet ikke har med dig at gøre. Det kan være at hendes humør svinger i forhold til hendes cyklus, det gør det kraftigere for nogen piger end for andre. Og det kan bare være, at hun er en teenager :2: med svingende humør. Og endeligt: kærester kan være rigtigt mærkelige nogen gange :2:.

Fortæl hvad hun sagde.

Som du kan se har den gamle dansklærer lige lavet lidt med rødt i dit indlæg. Da jeg var dreng, lærte vi: "Den der staver d i gjort, han skal have sin rygstykker smurt!" :1:, og jeg kan godt se at du ved det, for du har stavet det rigtigt et sted. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Anderes d

Mærkelig kærste

Indlæg af Anderes d »

Vi har så snakket sammen, og det var faktisk bare en misforståelse fra begges side.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ikke så mærkelig kærste

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anders

Det er godt at få snakket sammen, det kan rette mange misforståelser. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KÆRESTER"