Jeg har et problem!!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KÆRESTER
Besvar
Gæst

Jeg har et problem!!

Indlæg af Gæst »

Jeg er en dreng på 17 år, og har haft en kæreste i nu 8 måneder.
Vi har ikke haft sex endnu, og jeg har det så dårligt. Jeg er selv jomfru, fordi jeg var temmelig nervøs førhen. Nu er jeg "in" og min kæreste er en som jeg virkelig er stolt over at have "scoret". I starten af vores forhold, havde jeg næsten konstant oprejsning når vi var sammen. Vi har ligget og nusset i mange måneder, både fordi vi havde så meget andet, og slet ikke tænkte på sex. Altså vi snakkede om det, og det havde jeg intet problem med. Men så efter 6 måneder ca. var stemningen rigtig lagt op til at vi skulle have sex, men så ville min penis bare ikke op og stå. Det skal lige siges, at hun har været sammen med hendes eks'er. Jeg tænkte, at jeg måske var lidt småsyg eller noget, og tænkte ikke yderligt over det. Men dagen efter skete der det samme, og jeg opfangede, at min kæreste blev en smule ked af det. Vi snakkede om det, og jeg kunne ikke forstå det, for jeg har aldrig haft problemer med det før. Så prøvede vi igen nogle uger senere, hvor vi var kommet videre. Vi lå og nussede, men da det kom til stykket, ville den ikke op. Jeg kunne mærke, jeg blev meget nervøs og bange for, at hun skulle blive ked af det igen. Sådan gik det et par gange, og nu har hun fået p-piller, så det er noget nemmere lige at gøre hurtigt. Jeg kan mærke hver gang at jeg bliver meget nervøs, og så forsvinder oprejsningen. Jeg er rimelig sikker på det er præstationsangst. Vi har været meget tæt på nogle gange, men så er det ikke blevet til noget. Men så her i går, der ville jeg bare gøre det, og vi skulle til at igang, men så fik jeg kæmpe hedetur, og blev helt vildt nervøs, og så ville den selvfølgelig ikke. Min kæreste blev rigtig rigtig ked af det, og jeg har det bare så dårligt med det. Jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre, har prøvet at tænkte på hvor skøn hun var, men så tænker jeg bare mere over, hvor dårligt min kæreste får det.

Jeg er så bange for, det snart bliver for meget for hende, men jeg vil bare ikke miste hende. Hun har været helt vildt forstående som nogen anden. Og ja!! ved bare ikke hvad jeg skal gøre?
håber du kan give mig et råd.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Jeg har et problem!!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Ja det handler jo om præstationsangst, idet jeg går ud fra, at den sagtens vil stå, når du er alene med den :1:.

Jo mere du bekymrer dig om, om den vil stå, jo mindre vil den stå. Jo mere din kæreste bliver sur og ked af det, jo mere presset bliver du, og jo mindre vil den stå. Det bliver nemt en dum spiral.

En joke lyder: Gud skabte manden med to hoveder og kun blod nok til at bruge det ene af gangen! :2:

Der er kun én måde at komme over det på, LAD VÆRE MED AT TÆNKE SÅ MEGET OVER DET, LAD VÆRE MED AT GØRE DET TIL ET PROBLEM, på den måde bliver der mere blod til din pik! :1:

Gå tilbage til almindeligt kæl og hygge, der er mange andre måder end direkte samlege at hygge sig på - husk at lege!

Iøvrigt ligger gennemsnitsalderen for sexdebut omkring 16,7 år - så du er på ingen måde sent ude :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jaa det har jeg også prøvet at lade være med, da jeg har læst nogle af de indlæg herinde, men ja!

Den vil også gerne stå når vi ligger sammen og hygger, men så når vi begynder at gå lidt videre så bliver jeg nervøs, og så går det galt. :( Men jeg skal prøve. !!

Mange tak for svaret.
Gæst

Indlæg af Gæst »

Nu har jeg prøvet at lade være med at tænke på det, men så når jeg kan mærke vi begynder at gå over til sex, så bliver jeg helt vildt nervøs igen. Det vil bare ikke gå væk? Hvad skal jeg så gøre?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Jeg har et problem!!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Så må du bare sige pyt, så tager bare vi en revanche senere. Hvis du gør det til et problem, så bliver det et problem! Der er mange andre måder at have sex på end at få den indenfor - og den skal såmen nok komme indenfor en dag :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

så. !! ved ikke lige hvad er skete her igår. ;P
men så kom det. :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Jeg har ikke et problem længere!!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Der kan du bare se :2:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KÆRESTER"