Jeg er forvirret...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KÆRESTER
Besvar
Mathilda

Jeg er forvirret...

Indlæg af Mathilda »

Hej jeg er en pige på 14. Jeg har en rigtig dejlig kæreste. Jeg er helt vild med ham, men han tager sjælendt initiativet. Han er en lidt genert dreng og har aldrig rigtig været den der 'jagtede'. (heller ikke ved sine eks'er). I starten før vi var kærester flirtede vi. Der tog han mere initiativet og var mere opmærksom. Nu hvor vi kommer sammen og det lidt som om han har 'slået bagdelen i sædet'. Det var dét. Selvfølgelig mener jeg det ikke så groft, men alligevel.. Jeg ved han elsker mig. Han viser det bare ikke altid. Det har han nu heller ikke gjort så meget af med nogen andre (eks'er igen..)

Jeg er en der tit tager initiativet, fuld af gå på mod, men jeg er også dyb. Faktisk nok FOR dyb, men jeg kan ikke lave det om. Jeg har tænkt på at lade være med at tage initiativet ligesom ham, men det ville nok ikke hjælpe. Jeg er bare lidt træt af at skulle ta det første skridt så meget.. Jeg ved ikke om jeg vil tale med ham om det, for hvad nu hvis han så synes at jeg er for kompliceret... :(

Det er nok ikke så stort et problem, men jeg håber at du vil svare på det alligevel ...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Jeg er forvirret...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mathilda

Hvis du nu tænker på, hvad din kæreste måske gør mere end dig, så kunne du måske se det på den måde, at I hver især tilfører forholdet noget forskelligt. Du tilfører forholdet initiativ (bliv ved med det), det er en af dine forcer. Og så snak med din kæreste om, at ham måske har tilgode osse at tage initiativ, men lad være med at lade det blive til en kamp (Hvis du ikke ..., så vil jeg heller ikke ...), det gør ingen glade.
Hvad er din kærestes forcer/kvaliteter?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Sådan havde jeg det også med min kæreste.

Altså han var også helt vild da han skulle score mig. og jeg tror det er derfor. de skal give alt for at få en og når de så har fået en ved de hvor de har en og så falder de til ro igen :)

Jeg har også flere veninder der har det på den måde så bare rolig..
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KÆRESTER"