Hestepige

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KÆRESTER
Besvar
A D

Hestepige

Indlæg af A D »

Halløj du vidende menneske!
Først tak for den fantastisk ide at have denne brevkasse. Du har måske en anelse om, hvad der gør at kunne skrive deres problemer og usikkerheder til en person der ved noget og svarer. Det er næsten livsvigtigt. Tak endnu en gang og nu til emnet.

For lidt tid siden havde jeg en kæreste, som var hestepige, altså red meget på heste. Hun havde 2 i forvejen.
Vi havde et forhold i 7 måneder, hvor vi virkelig nød hinanden, og det var simpelthen perfekt! Men så fik vi juleferie. Jeg skrev selvfølgelig med hende, og hun sagde stadig hun elskede mig. Der skete det i julen, at hun fik en ny hest. Det var jeg da glad for på hendes vegne indtil jeg mødte hende i skolen. Jeg blev fuldstændig ignoreret. Jeg kunne lige så godt være en myg, der bed hende. Aldrig har jeg mødt så iskold en person.
Kort sagt blev jeg byttet ud med en hest.
Har du nogen forklaring på det?
Mine forklaringer er kun kommet frem til nogle pænt skumle ideer, hvis du forstår.

I håb om større viden.
A D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hestepige

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej A D

Tak for de pæne ord :1:.

Nu ved jeg jo ikke, hvor gammel hestepigen er? Er hun en pige (under 18 år) eller en kvinde (over 18 år)?
Det er en almindelig antagelse, at pigers store interesse for heste, er en måde at lære at tackle mænd på. Et stort potens dyr mellem benene, som kan styres, som hun vil - sådan i overført betydning. :1:
Måske var hun ikke moden nok endnu?

Men hun kunne jo godt lære at sige pænt farvel og tak for tiden sammen. Lad os håbe det kommer med alderen. :1:

Billede
Hestepige

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 13. feb 2008 12:32, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
A D

Hej igen

Indlæg af A D »

Ja, når man jo ved, mere præcist, hvad det er du hjælper på, ud over at give folk svar, så vil jeg da mene at du bør vide det. Vil gå så vidt at jeg næsten vil garantere dig at du nok har reddet mindst 1 liv (hvis ikke, så sammenlagt :roll: )

Jo, hun er 15 men nærmer sig de 16. Jeg er selv 16.

Men NEJ, jeg skal da love for at hun ikke opførte sig særlig modent.
Man følte sig trods alt som en barbiedukke, der blev kasseret for "my Little Pony".. og det er ikke videre modent, nej.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Hestepige

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej A D

Når hun kun er 15 år, ja så må man jo forvente, at hun er som en 15 årig - og det er hun jo. Den tid vil nok komme, hvor drenge og mænd for alvor bliver mere interessante end heste :1:.

Du kan så lære, at næste gang du skal vælge dig en kæreste, så find dig en, der ikke er helt så interesseret i husdyr. :1:

Billede

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KÆRESTER"