Har aldrig haft en kæreste!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KÆRESTER
Besvar
The Boy
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 3. apr 2008 17:14

Har aldrig haft en kæreste!

Indlæg af The Boy »

Hej!

Fantastisk med sådan en brevkasse! Jeg har læst mange steder, og det her sted ligner for mig det sted hvor man får de bedste svar :D
Nå, men nu til sagen:

Jeg skriver til dig fordi jeg er 14, og aldrig har haft en kæreste! Alle har jo haft en i børnehaven eller de første år af skolen, men det tæller jo ikke! Jeg savner en kæreste. Ikke til at have kysse med, (jo, måske lidt :D ) men en kæreste som jeg kan snakke med, en som jeg kan gå i biografen med, se film med, gå ture med, en jeg kan sige alt til, en hvor jeg kan fortælle mig selv, "Det er min kæreste, og ingen andres".
Jeg er forelsket men hun sagde nej. Jeg har jo heller aldrig spurgt før.
En af mine gode veninder har sagt, at det kommer. Men jeg tror faktisk ikke på det. For jeg har aldrig haft en "rigtig" kæreste. Og du vil sikkert også bare sige at det kommer, men håber på et lidt andet svar.

Altså jeg ved godt at skønheden kommer indefra, men jeg ikke specielt lækker. :( Jeg går ikke i alt det dyre og smarte tøj, og sætter heller ikke hår hver morgen. Så måske er det derfor?

Håber du kan sige noget opmuntrende!

Hilsen The Boy
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svaret: Har aldrig haft en kæreste!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej The Boy

Hvis det kan være dig nogen trøst, så var jeg 18 år, før jeg fik min første kæreste - og siden har jeg ikke manglet kærester :1:.

Der skal nok komme kærester til dig osse, der er ikke andet for end at kigge dig rundt og se efter hvem, der er interesseret.

Og lige som der nok skal komme nogen, der siger JA [twolove], så er der helt sikkert osse nogen, der siger NEJ [crazy] - sådan er det med kæresteri. Det må man vænne sig til. :28:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KÆRESTER"