Pinligt...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KÆRESTER
Besvar
#^^#

Pinligt...

Indlæg af #^^# »

Hej Hr. Per Holm Knudsen

Jeg er en ganske almindelig dreng på 17 år, og jeg har aldrig så meget som kysset en pige på kinden! Jeg føler mig som en eller anden ekstrem taber, når alle mine venner kysser, krammer og går i seng med piger. Jeg kan ikke forstå hvad der gør mig så uattraktiv/frastødende. Jeg er allerede over gennemsnittet i at have sex første gang, og jeg har aldrig nogensinde været tæt på! Jeg er træt af at være Mr. Nice guy, som aldrig får pigerne! Nu skal jeg snart i 2.G. på mit gymnasium, og har sat mig for at kysse den pige jeg elsker inden Nytår!

Nok er min pande ved at kravle godt op, men jeg syntes stadig ikke at jeg hverken er grim eller usympatisk af udsende eller person. Det ragger sgu godt ned på selvtilliden når man er den eneste ved bordet der ikke har en pige på skødet eller bliver krammet af pigerne.. endda ikke dem fra min egen klasse!

Jeg er ved at føle mig godt og grundigt som en taber, og har sat mig for at gøre noget ved det! Har selv tænkt på om det er noget med selvtilliden, og ville spørge om du har hørt om noget til at udvikle en psykisk!?

Hvordan tager man kontakt til en pige? (Hverdagen, Fest, Fritiden eller?)

Nu da jeg er ved at blive pænt tyndhåret ville jeg spørge om det er pænest med helt karse klippet til en så ung mand som mig? eller skulle jeg holde længden (Normalt) i nogle år endnu? Tror nemlig godt at det kunne have noget at sige :) Og hvad kan pigerne bedst lide?

MVH. :flov:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Pinligt...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej #^^#

"Hr. Per Holm Knudsen" :2:.

Du er bestemt ikke den eneste dreng, der endnu ikke har kysset en pige i en alder af 17 år. Og husk gennemsnit betyder, at nogen er yngre, og nogen er ældre med hensyn til debuttidspunkt. Gennemsnittet er i øvrigt omkring 16,7 år.

Jeg tror, at du sætter dig alt for store mål, når du skriver: "har sat mig for at kysse den pige jeg elsker inden Nytår!" Hvad med blot at have kysset med nogen piger inden nytår, sådan at du kan øve dig lidt inden, det bliver det helt store. Det er ingen skade til.

Jeg tænker, at du måske kan snakke med dine venner, som åbenbart godt kan finde ud af det, hvordan de gør. De er sikkert langt bedre til at give dig tips end jeg er. :1:

Der er jo mange drenge, der går med meget kort hår, så prøv om det ikke vil klæde dig. Spørg f.eks. nogen af pigerne, hvad de synes, den slags interesserer piger :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KÆRESTER"