Kæresteproblemer

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KÆRESTER
Besvar
Den fortvivlede

Kæresteproblemer

Indlæg af Den fortvivlede »

Hej

Jeg er en dreng på 17 år. Jeg har en kæreste som er små to år ældre end mig. Vi har været sammen i et års tid. For et par måneder siden var hun begyndt, at snakke meget med en anden dreng. De var så begyndt, at snakke om at blive kærester, men han havde ikke tid til hende og hun ville hellere have mig (siger hun). Dengang var jeg lige ved at gå fra hende, men kunne ikke få mig selv til det. Hun lovede mig, at jeg kunne stole på hende. Nu har hun så kysset/snavet med en anden fyr som har sovet hjemme ved hende, men hun siger der ingen følelser er fra hendes side. Ved ikke hvad jeg skal gøre? Elsker hende virkelig. Men synes fanme ikke jeg fortjener det?? Hva skal jeg gøre?

Hilsen Den fortvivlede.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kæresteproblemer

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den fortvivlede

Ja der lurer fristelser overalt :twisted:. Hvis du ikke vil fyre hende, så kunne du jo osse prøve at lade dig friste af en anden pige, og så se hvordan din kæreste så reagerer. :1:

Når du er 17 år, så bliver din nuværende kæreste næppe din sidste kæreste her i livet - men det er jo svært at vide, når man som du er 17 år. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KÆRESTER"