En svær forelskelse

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KÆRESTER
Besvar
Jimmyboy12382

En svær forelskelse

Indlæg af Jimmyboy12382 »

Hey Psyke og Sex :-)

Jeg er en dreng på 14 næsten 15, og jeg har et KÆMPE problem (synes jeg selv).

Jeg har en kæreste, som er 15, og vi skændes ret tit. Nogle gange når vi skændes, slår hun op. Og så kommer vi sammen igen et par timer efter. Det er rigtig frustrerende. Og jeg har ikke lyst til at være sammen med hende mere, men jeg har følelser for hende, og jeg vil ikke såre hende (hun er virkelig på dyb bund med selvtillid og selvværd), men som sagt så vil jeg ikke mere.

Problemet er også at jeg nu faktisk er forelsket i hendes bedste veninde :(
Jeg drømmer tit om hende, skriver til hende, og alt det der. Men jeg har fået at vide fra min kæreste (hendes bedsteveninde) at hun er vild med en anden.

Så mine spørgsmål er egentlig:

Hvordan slår jeg op med min kæreste, uden det sårer hende og mig for meget, og uden at vi bliver uvenner bagefter?

Hvordan kan jeg prøve på noget med hendes bedsteveninde, som jeg er vild med, uden at det ikke kan lade sig gøre pga min nuværende kæreste (håber på kommende eks-kæreste)?

Og virkelig, jeg vil gøre alt for at være sammen med hende jeg er forelsket i nu!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: En svær forelskelse

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jimmy

Du bliver nødt til at gøre det, der skal gøres nemlig at sige til din kæreste, at du ikke vil være kæreste med hende mere. Hun bliver sikkert ked af det og vred på dig, det kan man nok ikke undgå i den slags situationer. Det må du lære, der vil komme andre af den slags situationer i dit liv.

Med hensyn til den anden pige, ja så må du osse her siger det, som det er, til hende, nemlig, at du synes, at hun er dejlig og, at du gerne vil være kæreste med hende, måske siger hun ja tak - eller osse siger hun nej tak. Sådan er livet. Men vent med at sige det indtil, du har slået op med din kæreste, og vent så et par uger.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KÆRESTER"