Hun vil have en pause

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om DRENGE OG KÆRESTER
Besvar
klaus19943
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 14. mar 2011 23:35

Hun vil have en pause

Indlæg af klaus19943 »

Hej, jeg står i en skidt situation lige nu.
Camilla som jeg har haft noget kørende med igennem 3 måneder, sagde her den anden dag at hun gerne ville have en pause. da jeg spurgte indtil hvorfor sagde hun , at hun ikke havde samme følelser for mig som hun havde for noget tid siden. min bedste ven havde inden da været inde og disse hende og svinede hende groft til.
hun sagde til mig at hun vil holde en pause på en uge til og tænke over det her. vi skulle hverken ses, skrives eller snakke sammen i den periode.
jeg er helt lost og ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg tænker 24/7 på hende og kan ikke få hende ud af mit hovede, jeg har ærlig talt aldrig følt sådan overfor en pige før. hvad kan/skal jeg gøre ?

jeg er 17 og hun er 15.
hilsen Klaus
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hun vil have en pause

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Klaus

Ja det er altid en træls situation, når man d/p står over for et muligt brud, men du kan ikke gøre andet end at udstå pausen og undlade kontakt med hende. Selv om det er svært. Og måske kan det osse være en god ide, at forberede dig på, at hun måske ikke vil være kæreste med dig mere.

Jo bedre du klare dette evt. brud med Camilla, jo bedre vil du måske osse kunne klare de mange kommende brud, som du sikkert vil opleve fremover. Langt de fleste af os kommer til at opleve en del kærlighedstab og brud i løbet af vores liv.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "DRENGE OG KÆRESTER"