Mistet meget følsomhed i blandt andet forhuden...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG FORHUD
Besvar
Mads 84

Mistet meget følsomhed i blandt andet forhuden...

Indlæg af Mads 84 »

Kære Per.

Jeg er en ung mand på 24 som endelig tager mig sammen til at skrive.
Jeg har i en længere periode (over et år) gået og undret mig over min forhud har mistet RIGTIG meget følsomhed. (Det gælder egentlig hele banditten generelt, men specielt forhuden) Jeg kan nive og rive ret kraftigt i min forhud uden rigtig at føle det. Hvis jeg niver mig selv alle andre steder på kroppen gør det rigtig ondt. Føler det er et stort problem da jeg slet ikke reagere på fysisk stimulering på samme måde som jeg gjorde før i tiden. Det gælder både når jeg selv gør det, eller hvis jeg er sammen med en pige.

Det skal siges at jeg havde en periode for et par år siden, hvor jeg eksperimenterede med anabolske steroider. Kørte 2 kure med testosteron enethrate (Hurtig virkende) Og deca. Er stoppet fuldstændig med det. Bare så det er slået fast.

Har fået taget et hav af blodprøver hos min læge og alle mine tal er normale og min egen testosteronproduktion er normal igen.

Hvad sker der ???

Hilsen Mads
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mistet meget følsomhed i blandt andet forhuden...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mads

Kan du heller ikke mærke noget, hvis du sætter neglene i forhuden?

Jeg skal ikke kunne sige, om det kan have med dit tidligere misbrug af anabolske steroider at gøre, men de kan jo have mange uhensigtsmæssige bivirkninger.

Læs om Deca Durabolin, 'Deca' (Anti Doping Danmark)
Det andet stof du nævner, har jeg ikke kunnet finde.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Mads 84

Re: Svar: Mistet meget følsomhed i blandt andet forhuden...

Indlæg af Mads 84 »

Jo jeg kan godt mærke det, hvis jeg sætter neglene i. Det gør faktisk skide ondt hvis jeg presser bare lidt hårdt. Måske jeg i virkeligheden bare har glemt hvordan følsomheden i sin forhud normalt er? Når man er på steroider har man en libido der er ud over det sædvanlige og den miste berøring eller tanke kan få den op at stå.

Noget der også undrer mig er min morgen erektion heller ikke længere findes :( Og min penis falder hurtigt til slap tilstand, hvis ikke den er i konstant berøring/aktivitet under samleje eller onani...

Som sagt er alle mine blodprøver efter min læges udtalelser i orden.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Mistet meget følsomhed i blandt andet forhuden...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mads

Så er der nok ikke noget i vejen med din følsomhed i selve forhuden. Du kan jo overveje, om du tænker for meget på erektionen, for meget tankevirksomhed om den, får den til at falde.

Jeg har ikke så meget erfaring med skadevirkninger efter misbrug af anabolske steroider - men måske kan du finde mere på Anti Doping Danmark, hvor du osse har mulighed for at stille spørgsmål.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar 2: Mistet meget følsomhed i blandt andet forhuden..

Indlæg af Gæst »

Tak for dine hurtige svar. Prøver lige AD.
Christian29
Tilmeldt bruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 16. jul 2012 20:39

Re: Mistet meget følsomhed i blandt andet forhuden...

Indlæg af Christian29 »

Har samme problem og har haft det i mange år, og har ikke brugt anabolske steoider..
Men det du forklare Gæst er præcis som jeg også har det og har haft det.. Så hvis du finder ud af hvad det skyldes eller hvad der kan gøres, vil jeg meget gerne høre det.
Besvar

Tilbage til "MÆND OG FORHUD"