Forhudsforsnævring og penisstreng

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG FORHUD
Besvar
HerningDreng

Forhudsforsnævring og penisstreng

Indlæg af HerningDreng »

Hej,

For 2 uger siden blev jeg opereret for forhudsforsnævring - Alt er gået godt efter operationen, og en uge efter jeg blev opereret prøvede jeg så at onanere, hvilket gik fint, indtil lige før sæden kommer, hvor der begyndte at bløde fra bag på penis.

1 uge senere (Altså 2 uger efter operationen), prøvede jeg så igen, hvor det igen begyndte at bløde bag på penis lige før sæden kom.

Jeg kan se det ligner et bette brud på penisstrengen helt oppe foran (altså en lille rift eller sådan noget) ved penishovedet. Altså ligesom om der har været gået hul derpå - Men har aldrig haft problemer med penisstrengen før.

Har du et bud på hvad det kan være, og hvor længe der går inden jeg er klar igen?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forhudsforsnævring og penisstreng

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej HerningDreng

Mon det ikke blot handler om, at du er lidt utålmodig og ikke har givet huden tid nok til at læge. Prøv at vente 2-3 uger inden du onanerer igen. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
HerningDreng

..

Indlæg af HerningDreng »

Tak for dit hurtige svar.

Jeg tænkte også først det var pga. det var for hurtigt. Men det er jo under penis det bløder. Og der tror jeg da ikke de har lavet noget under indgrebet da jeg blev opereret for forhudsforsnævring??

Mvh
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Forhudsforsnævring og penisstreng

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej HerningDreng

Så handler det nok om, at da forhuden nu har fået større bevægelighed, så kommer den nemmere til at rykke i penisstrengen, der måske er lidt for stram og derfor revner. Det er ikke farligt, men vent lidt og se hvad der sker efter 14 dage. Evt. skal strengen osse have et lille klip.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG FORHUD"