Strengen sprang, hvad nu?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG FORHUD
Besvar
Caleb

Strengen sprang, hvad nu?

Indlæg af Caleb »

Hej Per

Først og fremmest, tak for en god side med meget god information!
Jeg er en ung fyr på 22 år og var desværre uheldig i går da jeg havde sex med min kæreste. Penisstrengen sprang nemlig - den har aldrig virket for stram eller lignende, vi var vist bare for ivrige.
Efter den ubehagelig oplevelse har jeg nu lige et par spørgsmål:
Gror strengen tilbage til penishovedet eller heler begge ender bare og så "hænger" der?
Jeg er nervøs for at hive forhuden tilbage da det jo kan gøre lidt ondt og vil helst ikke starte blodbadet igen, men jeg skal vel vaske området for at undgå infektioner?

Jeg ville normalt have taget et smut til lægen, men befinder mig på den anden side af jorden, så håber du kan hjælpe (og berolige) mig her via siden.

På forhånd tak.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Strengen sprang, hvad nu?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Caleb

Jeg tror, at vi er mange mænd, der oplever, at penisstrengen på et eller andet tidspunkt springer, selv om den ikke har været stram. Det kan ske i kampens hede :1:. Og normalt gror såret sammen helt af sig selv uden problemer, men det nok en god ide, at du vasker såret, og mon ikke blødningen er stoppet nu. Du skal jo nok holde den i ro en til to uger, så såret er ordentligt helet.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Caleb

Indlæg af Caleb »

Mange tak, det var rart at høre.
Lige en ting mere, som både jeg og min kæreste undrer sig over: Da strengen er revet af helt oppe ved hovedet hænger der nu en del hud/rest af strengen fra forhuden og ser ikke særlig appetitlig ud. Er det mulig at få det fjernet, så det ser mere "normalt" ud?
Endnu en gang, tak for hjælpen.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Strengen sprang, hvad nu?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Caleb

Ja, lad din læge se på den. Hvis det giver fysiske gener, betaler det offentlige. Er det kun kosmetisk, så må man selv betale.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG FORHUD"