Penisstreng sprunget

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG FORHUD
Besvar
01-03-2010

Penisstreng sprunget

Indlæg af 01-03-2010 »

Hej Per,

Nu er den desværre også gal for mig, igår skete det uheldig at min penisstreng sprang, det var til stor forskrækkelse både for kæresten og jeg. Der var blod over det hele og gjorde ret ondt. Nu har jeg så i forbindelse med dette et par spørgsmål:

Hvordan holder man såret rent? Skal man hive forhuden helt tilbage og vaske det?

Vil strengen nogensinde hæfte til glansen (undersiden af pikhovedet) igen? og skal den det?

Er det normalt, hvis man ikke har haft tidligere problemer? Og vil det efter denne første gang være et tilbagevendende problem, så som at den springer igen, efter længe ro og ordentlig heling?

På forhånd tak for din hjælp og engagement.

Mvh, Anonym.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Penisstreng sprunget

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Det sker jo for en del mænd og drenge især, hvis penisstrengen er lidt for stram. Hold såret rent med varmt vand, og du kan sikkert selv mærke hvor langt, at du kan trække forhuden tilbage uden, at strengen brister igen.

Hvor vidt strengen hæfter til glans igen, afhænger jo dels af bruddets dybde og dels af helingen. Det vil næppe være et tilbagevendende problem. Får du gener af det, så lad din læge tage et kig på den.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG FORHUD"