Efter "mindre operation på forhud og penis"

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG FORHUD
Besvar
Jens

Efter "mindre operation på forhud og penis"

Indlæg af Jens »

Hej

Jeg har for 2 uger siden fået foretaget en "mindre operation i lokalbedøvelse på forhud og penis" . Det var både pga for kort penisstreng (frenulum efter hvad jeg kunne Google mig frem til), og så pga sammenvoksninger sagde lægen. Penisstrengen er i hvert fald væk nu, og formoder det blev gjort både ved at brænde den (kunne jeg høre) og operere.

Der er stadigvæk et par syninger tilbage men mit spørgsmål går til om det er normalt, at der efter operationen, og altså stadig nu her efter 2 uger, er et forholdsvis stort "sår"/ar/hævet område, hvor det har blødt fra på forhuden, der hvor strengen sad fast til forhuden. Det bør ikke været syet eller noget og skal bare have ro til at hele? Det ligner et ar med en længde på 1,5 cm og brede på 1 cm som samtidig er hævet.

Vh J
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Efter "mindre operation på forhud og penis"

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jens

Jeg er jo ikke læge, og jeg kan heller ikke se, hvordan operationsresultatet ser ud. Hvis du er i tvivl om sår/ar, så skal du henvende dig til enten den opererende læge eller din egen praktiserende læge.

Umiddelbart vil jeg dog tro, at det først og fremmest handler om at holde den i ro et stykke tid endnu.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG FORHUD"