Manglende sexlyst 2

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
Gæst

Manglende sexlyst 2

Indlæg af Gæst »

Jeg er en kvinde på 40. Jeg blev for 10 mdr. skilt fra min mand gennem 7 år som jeg har en søn på 2½ med. Selv om han forlod mig til fordel for en anden! føler jeg at jeg er ok oven på den omgang og har bl.a søgt hjælp hos en psykoteapeut og har fundet mig til rette i min nye liv. Efter 6 mdr. begyndte jeg at date en mand, som jeg har mødt gennem mit arbejde.
Jeg har altid haft et godt sexliv med alle de partner jeg har haft - jeg har været fri og ikke bange for at prøve nyt osv. jeg har altid fået orgasme og haft seksuellefantasier og følt lyst og været liderlig. Mit problem er at selv om jeg i mit hovede har lyst og elsker at have sex med min ven så har det været svært at komme i gang igen - i starten blev jeg øm og min skede begyndte at svie - jeg blev undersøgt af lægen som intet unormalt fandt - efterfølgende er jeg begyndt på p-piller igen og nu er det helt galt jeg føler ikke lyst og bliver ikke liderlig og jeg er helt tør - et problem jeg aldrig har oplevet før. Det er rigtig svært og begynde en nyt forhold på denne måde og jeg ved ikke hvad jeg skal stille op. Vi har sex hver gang vi kan ses alligevel og jeg kan godt bruge glidecream, men jeg er ikke liderlig og kan efterhånden ikke engang selv opnå orgasme.
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"