Min sexlyst er udstyrlig

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
Julie

Min sexlyst er udstyrlig

Indlæg af Julie »

Jeg er en kvinde på 25 år, som har et stor sexlyst, men dog normal synes jeg selv. Min mand arbejder meget stort set 12 timer hver dag. Så når han kommer hjem, har han ikke den store lyst til sex, og når vi har sex hver 8-10. dag, så går det væsentlig hurtigt. ca. 10 minuter max. Jeg føler ikke at jeg bliver nulstillet, og mit humør bliver meget påvirket af det, jeg har humørsvingninger, bliver ked af det, begynder at græde, vred, irriteret, og så bliver jeg glad igen, og håber at i aften har han lyst. Men nej der sker ikke noget. Jeg ved at min mand arbejder hårdt, og at være i flåden kræver en del af det. hvilket jeg forstår fuldt ud. Han kan være væk i 4-6 måneder uden at det rigtig rør mig på samme måde, men når han kommer hjem hver dag, klapper mig i røven eller napper mig i brysterne tænder det mig meget nemt, og så sker der ikke andet end han lægger sig til at sove. Jeg savner virkelig vores intimitet, og det ødelægger en stor del af det. vi har snakket om det mange gange, han er forstående, ig det er så også det. Jeg har prøvet at gøre det selv, at tage mit legetøj i brug, det er bare ikke det samme. Lige meget hvor mange gange jeg gør det. Jeg er frustreret, og ved ikke hvad jeg skal stille op.

mvh Julie
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min sexlyst er udstyrlig

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Julie

Det lyder nu ikke som om du på nogen måder er overdreven lysten (hva det så end er? :1: ) og som du beskriver det kan jeg faktisk godt forstå at du både bliver hungrende og frustreret. Du siger du har snakket med din mand om det, men han har åbenbart ikke forstået din klagesang, han risikerer jo i længden at du finder dig en husbondafløser :1:.

Måske kunne I have glæde af at læse Phillip C. McGraw: FØRSTEHJÆLP TIL PARFORHOLD - Sådan genfinder I kærligheden, Borgen

Trods den meget amerikanske tone er fordelen ved dr. Phils bog, at her er fokus først og fremmest på, hvad man selv kan gøre for at få et parforhold til at fungere. På én gang en selvudviklings- og parudviklingsbog.

Hvis I ikke kan finde ud af det selv så kunne I jo prøve evt. med noget PARTERAPI. Inden du vælger en psykoterapeut så kig lige på denne side om Valg af psykoterapeut, sexolog eller psykolog.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"