For meget sexlyst

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
Fluffy

For meget sexlyst

Indlæg af Fluffy »

Jeg (K) har meget mere lyst til sex end min kæreste! Så meget at jeg betragter det som et problem og gerne vil gøre noget ved det inden jeg bliver sindssyg. Jeg stødte på en hjemmeside for nogle dage siden, hvor en mand blev opfordret til at spise kisel for at mindske hans sexlyst. Så er mit spørgsmål så om det virker og i så fald om det også virker på kvinder??
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: For meget sexlyst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Fluffy

Ja goderne er ulige fordelt :1:. Jeg har aldrig før hørt om, at kisel skulle have nogen indvirkning på sexlysten, hverken hos mænd eller kvinder. Ved en søgning på nettet kan jeg godt se, at der er nogen der tror, at en længerevarende kur med kisel efterhånden kan dæmpe sexlysten. Jeg tror dog virkningen mere skal tilskrives tro end fysik. Tro kan som bekendt flytte bjerge, og det er velkendt at placebo virker :1:.

Kunne du ikke klare din merlyst for egen hånd? Problemet er jo i grunden ikke, at du har for meget lyst. Problemet er, at du har valgt dig en kæreste med et andet lystnivo end dig selv. Måske skulle vi være bedre til at tage bestik af den slags alt for store forskelle i starten af et forhold, det giver næsten problemer siden hen. Altså være meget ligefremme og konkrete omkring lyst når vi mødes.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"