Vi kan ik få nok, umættelig sexlyst

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
Gæst

Vi kan ik få nok, umættelig sexlyst

Indlæg af Gæst »

hejsa
Jeg har været sammen med min kæreste i omkring 5 år. vi bor ikke i samme by så vi ser hinanden 1 gang pr. måned.... Lige siden vi fandt sammen har vi haft en vild passion for hinanden under dynen. Vi kan ikke rigtig få nok af hinanden, og når vi er sammen går det meget op i sex.
ved godt at når man ikke har set hinanden i et stykke tid, så er ens lyst større pga savnet. Men nogle gange føler jeg at vores forhold egentlig kun går ud på sex... selvfølgelig er vi også sammen på andre måder, men alligevel ikke dyrker vores forhold på mange andre mulige områder................og hvad kan det betyde? føler mig lidt som hans sexbombe og det fungerer jo fint, for vi nyder det begge. men hvad skyldes at man kan ha så stor lyst til hinanden og hvad kan det betyde dvs hva hænger det sammen med?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Vi kan ik få nok, umættelig sexlyst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

:!: Først: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon, det her!!!

Ja det er bare om at benytte tiden ordentligt, når der går lang tid mellem, at man ses, og det gør I jo, kan jeg forstå :1:.

Se jeg plejer at sige, at det hele handler om sex, og resten er frynsegoder :1:. Hele formålet er at få nogle børn [Stork-Boy] [Stork-Girl] (unger, frø, kerner) [kaninsex], der får børn [Stork-Boy] [Stork-Girl] (unger, frø, kerner) [kaninsex], der får børn [Stork-Boy] [Stork-Girl] (unger, frø, kerner) [kaninsex], der får børn [Stork-Boy] [Stork-Girl] (unger, frø, kerner) [kaninsex], der får børn [Stork-Boy] [Stork-Girl] (unger, frø, kerner) [kaninsex], der får børn [Stork-Boy] [Stork-Girl] (unger, frø, kerner) [kaninsex], osv.

Og så handler det om at få brug den resterende tid på en så hensigtsmæssig måde, at man får kræfter til mere sex. Når børnene er kommet er det godt med sex for at holde forholdet vedlige, så børnene har nogen glade forældre, der kan tage sig af dem indtil, de skal ud og have børn, der får børn [Stork-Boy] [Stork-Girl] (unger, frø, kerner) [kaninsex], der får børn [Stork-Boy] [Stork-Girl] (unger, frø, kerner) [kaninsex], der får børn [Stork-Boy] [Stork-Girl] (unger, frø, kerner) [kaninsex], der får børn [Stork-Boy] [Stork-Girl] (unger, frø, kerner) [kaninsex], der får børn [Stork-Boy] [Stork-Girl] (unger, frø, kerner) [kaninsex], der får børn [Stork-Boy] [Stork-Girl] (unger, frø, kerner) [kaninsex], osv.

Ja sådan ser en biologist, som jeg altså på det :1:, der findes osse andre synspunkter :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"