Sexlyst og tabu

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
Mike

Sexlyst og tabu

Indlæg af Mike »

Hej :!:

Jeg er en mand på godt 30 år der lever sammen med en kvinde på 27. Vi har det problem, at min kæreste er meget tabu-belagt vedr. sex.

De første 2-3 mdr. vi kendte hinanden var hun meget åben i forhold til sex - talte om det og var eksperimenterende.

Efter vi flyttede sammen (efter 4-5 mdr.) ændrede hun sig ganske meget. Hun taler overholdet ikke om sex mere - og er heller ikke aktiv i sex-legen. Hun er ganske passiv og det ødelægger min lyst. Jeg har flere gange forsøgt at tale med hende om hendes lyster, men hun svarer altid - "Hvad skal jeg sige..."

Hun kommer fra et godt gammeldags hjem, hvor de kristne leveregler er fremherskende - og sex absolut er tabubelagt.

Jeg har en teori om at grunden til hendes åbenhed i starten var pga. at hun ikke følelsesmæssigt bundet til mig - og ikke mindst liderlighed.

I dag er jeg efterhånden ved, at være godt frustreret :? over manglende deltages og passivitet fra hendes side. Jeg har behov for, at føle mig "begæret" rent seksuelt - hvilket jeg ikke gør grundet passivitet.

Hvad stiller jeg op :?:

Mike
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sexlyst og tabu

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mike

Hvis hun ikke selv er indstillet på at gøre noget, ja så er der vel ikke så meget du kan gøre andet end at finde en mere interessant kvinde. Det kan du jo prøve at sige, og måske vil det motivere hende. Eller du kan foreslå hende, at I evt. får noget PARTERAPI for at få løst op på knuderne. Men det kræver som sagt, at hun indser nødvendigheden af det.

:idea: Inden du/I vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"