Jeg må have hjælp!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
kønnekvinde
Tilmeldt bruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 25. dec 2007 11:42

Jeg må have hjælp!

Indlæg af kønnekvinde »

jeg skriver i håb om at der vil være nogen der vil råde mig ... jeg har været syg gennem et par år med angst og har nu fået det bedre ... gennem masse terapi osv - men min seksualitet er stadig noget jeg ikke kan snakke med andre om ... nu har jeg så for første gang i årevis mærket lysten .... men bliver bange for den .... kan ikke rumme den - men har virkelig fået lyst til sex .... men det skræmmer mig - har pga stress ikke haft menstruation i 6 år - men den er nu kommet igen, så min krop fungere, jeg burde juble .... men føler mig beskidt!
jeg er blevet voldsomt tiltrukket af en fyr .... sådan virkelig ... glemmer helt at trække vejret når jeg tænker på ham - aldrig prøvet det før - og det er gengældt!!!! han rør noget i mig ...... noget nyt ... farligt og spændende .... vi kender ikke hinanden meget, men han har givet mig hans nummer, og nu smser vi bare sammen .... virkelig dybe og meget tætte smser .... jeg har ikke mod på en kæreste ... men han får mig til at føle mig som kvinde igen ... vi har ikke været sammen ..... kun de her hede smser .... nu vil han gerne mødes ... jeg har lyst .....
men
han er gift (28 år) 2 børn .... og konen har vidst også et par børn ... hus ... bil osv ...
men vi er begge meget tiltrukket af hinanden ... det er svært det her, jeg har altid været modstander af utroskab .....
skal jeg tænke på mig selv ... min egen lyst ......
burde jeg gå til en terapeut og få hjælp til min seksualitet
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Jeg må have hjælp!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej kønnekvinde

Først tillykke med, at du har fået bedre styr på din angst, har fået din menstruation tilbage og genopdaget din lyst. [thumbsup]

Forelskelse kan ofte føles både farligt og voldsomt tiltrækkende. Og efter lang tids angst og måske afsavn er det ret forståeligt, at du nu vil gå efter din lyst. Hvordan har du mødt denne dejlige mand? Er det noget med, at han vil slutte forholdet til sin kone for at være sammen med dig? Eller er det blot et mindre eventyr, I har lyst til?

Jeg tænker, at omstændighederne ved arrangementet indeholder mange elementer, som måske kunne provokere din gamle angst frem igen, hvad den så end drejede sig om. Derfor synes jeg, at det er en absolut god ide at tage nogle snakke med den psykoterapeut/psykolog, som du har fået behandling hos, og som jo sikkert kender dig godt, inden du involverer dig alt for meget i manden.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
kønnekvinde
Tilmeldt bruger
Indlæg: 3
Tilmeldt: 25. dec 2007 11:42

1000 tak

Indlæg af kønnekvinde »

ja jeg står virkelig i mit livs nye fase.....har ikke mærket lyst længe-føler det forkert og beskidt-og angsten kommer frem i mig-mødt ham på jobbet-han er virkelig meget tiltrækkende-og egentlig har jeg bare lyst til flirt-tror det fra hans side handler om seksuel tiltrækning....men kan jeg tillade mig dette-i forhold til hans kæreste...jeg er af den pæne pige ...sådan noget gør man ikke-men det er jo hans kort ikke mine-jeg er fri.....pyh ja det er svært-kan ikke tænke på andet.....mistet min fornuft og jordforbindelsen.....
hvad koster det at snakke med dig...
jeg er bange for min egen seksualitet....den gør mig utryg-
tak for svaret
godt nytår
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Jeg må have hjælp!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej kønnekvinde

Du er selvfølgelig velkommen til at komme og snakke med mig, men er det ikke bedre for dig at snakke med én, der kender dig i forvejen, hvis du ellers er tryg ved og har tillid til vedkommende, du tidligere har snakket med?

Min pris pr. konsultation (100 minutter) er p.t. 920 kr.

:idea: Inden du vælger en psykoterapeut, så kig lige på denne side om VALG AF PSYKOTERAPEUT, SEXOLOG ELLER PSYKOLOG.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"