Lyst

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
Christian

Lyst

Indlæg af Christian »

Hej Per..

Jeg har mødt en utrolig dejlig og sød pige, som jeg virkelig elsker og vil noget med. Vores lyst til sex er bare langt væk fra hinanden. I starten troede jeg at vi ville hygge meget sammen, men gik lang tid før vi gjorde det. Og jeg blev selvfølgelig skuffet nogle gange fordi jeg havde lyst, men fik et nej fordi at hun ik havde det så godt. Det er bare hårdt!

Der gik cirka 1 måned før der skete rigtig noget. I de 4 måneder vi har været sammen har vi cirka haft sex 4 gange, og 2 af gangene var pga vi var fulde. Vil hellere være sammen med hende i ædru tilstand end pga vi er under euforiserende stoffer. Det er næsten 1 gang hver 30 dag!

Har snakket med hende om det. Hun er bare svær at få noget rigtigt ud af.. Jeg forstår det bare ikke med den lyst, for det er noget jeg har oplevet at det kommer meget med sex i starten også går det den anden vej. Med hende her er det bare anderledes. For jeg har meget lyst. Prøvede meget i starten fordi regnede med at hun også ville. Har så lært til at virkelig holde mig tilbage, for ville ik presse hende. Men føler mig stadig lidt neder over det. Prøver bare at forstå hende!

Jeg er en ung frisk sød charmerende fyr som er virkelig veltrænet, det plejer aldrig at være et problem for mig, ik før jeg mødte hende her. Jeg elsker hende bare og ville hende det bedste. Jeg føler mig bare virkelig utiltrækkende som om hun ik har lyst til mig pga min udseende eller personlighed! Jeg er så fortvivlet!

Hun er en person som tænker måske for meget over nogle ting, og jeg prøver inderligt at hjælpe hende så hun får det bedre selv, men hun lukker mig bare ikke ind. Er virkelig på bar bund. Jeg ved heller ik om jeg ka hjælpe hende med at snakke med hende!

Forleden dag var hun virkelig frisk vi kyssede rigtig meget i løbet af dagen og tog lidt på hinanden og var begge 2 i rigtig godt humør, troede virkelig hun var tændt og havde lyst men vidste hun skulle være sammen med en veninde senere, så vi snakkede om at møde dagen efter - ik fordi vi havde aftalt noget med sex, men synes den hang såen i luften - så kommer dagen og jeg snakker med hende. Hun siger hun føler sig træt og mærkelig, jeg spørger hvorfor og hun siger at hun ik ved det. Jeg tænker på at det er bare noget hun siger fordi hun ik har lyst til mig. Får det så latterligt nederen hver gang! Som om hun leger en leg med mig, som jeg virkelig ik forstår! Synes bare det går lidt ud over forholdet, enten at jeg har lyst eller at hendes er så sjældent!

Har virkelig brug for noget rådgivning, det er noget min hjerne tænker på hverdag flere gange, og især når jeg er sammen med hende, især da hun er lidt fræk tit. Vil ik miste hende, men vil også godt nyde hende på flere måder end bar kysseri engang imellem. Hva ska jeg gøre? Hun er seriøst mit et og alt!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Lyst

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Christian

Det kunne godt lyde som, at du satser på den forkerte hest. Du ved, man kan vise den, hvor vandtruget er, men man kan jo ikke tvinge den til at drikke, og din kæreste er åbenbart ikke særlig tørstig.

Jeg synes, at du skal sige lige ud til hende, at det er ret svært for dig ikke at have et godt seksuelt forhold til hende, og spørg hende om, hvorvidt hun har lyst til at have det til dig. Hvis hun ikke vil have det eller ikke vil svare på det, så drop hende og kom over hende (selv om det måske gør ondt), det bliver formenligt ikke bedre hen ad vejen så.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"