Kun lyst til sex når hun er fuld

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
Gæst

Kun lyst til sex når hun er fuld

Indlæg af Gæst »

Hej Per.

Min kæreste har kun lyst til sex når hun er fuld. Jeg forstår det virkelig ikke og kunne godt bruge noget hjælp.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kun lyst til sex når hun er fuld

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Det er meget lidt du skriver! :1:.
Hvor gammel er du/hun? Hvor længe har I kendt hinanden? Hvad siger hun selv om det? Er hun hæmmet i øvrigt? Hvordan er hun vokset op? Osv. Osv.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hun er 18 og jeg er 22. Vi har kendt hinanden omkring 8 måneder, de sidste 4-5 måneder har været lidt mere seriøst. Jeg har ikke snakket med hende om det endnu. Om hun er hæmmet? Hun siger selv hun har haft en hård barndom. Der er vist sket ting og sager i hendes barndom, og jeg er bare bange for at det går ud over alt. Ka jeg hjælpe hende på nogen måde?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Kun lyst til sex når hun er fuld

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

OK. Det bedste jeg tror, at du kan gøre, er at tage det lidt roligt med hende. Måske kunne du holde fast på, at det ikke siger dig noget at have sex, når I er fulde, fordi du gerne vil lære hende ordentligt at kende, og det kan man ikke, når man er fuld.

Du skal nok ikke regne med at kunne gøre så meget ved hendes sår - ud over at være sød ved hende, og åben over for hende, hvis hun vil sige noget, men pres hende ikke!

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"