Hvor er lysten??

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
Gæst

Hvor er lysten??

Indlæg af Gæst »

Hej.

Jeg er en pige på 22 år, som har en dejlig kæreste jeg har været sammen med i lidt over et år.

I starten da vi mødtes, fejlede vores sexliv ikke noget, men efter ganske kort tid gik det i stå. Min kæreste er af den type mand hvor sex betyder rigtig meget i et forhold, og gerne ville hver dag. Men der er jeg nok lidt anderledes. Jeg syntes det er dejligt, men nogen gange går der lang tid før jeg har lyst. Det betyder at jeg ikke tager initiativ ret ofte, og det gør min kæreste frustreret og sur.

Vi har tit haft diskussionen oppe, og ja, faktisk skændtes om det. Umiddelbart efter vi har talt om det, bliver sexlivet godt igen, men går hurtigt den anden vej igen. Og det piner mig, at det er mig den er gal med, men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal komme videre?!?

Han har nu sagt at der skal ske noget drastisk, ellers kan det ikke fungere mere. Og jeg vil for alt i verdenen ikke miste ham. Jeg har lige været igennem en svær tid med depression og lav selvtillid, hvilket jeg ved kan være skyld i det. Jeg er meget i bedring, men mangler lige den sidste hjælp til at komme videre.

Håber I kan hjælpe mig!!!
Venlig Hilsen Vægten
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvor er lysten??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Vægten [vaegt]

Der er ikke noget galt med dig, det lyder snarere som om, at det er en lidt umoden kæreste, du har fundet dig. I har forskellig lyst! Han har mere end dig og du har mindre end ham - og sådan er det nu engang. Vi mennesker fødes ikke med lige meget lyst. Hvis vi bliver presset på lysten, ja så bliver den faktisk endnu mindre - og det er jo en dårlig spiral. Hvis I skal kunne finde ud af det, så må I finde en frekvens, der passer jeg begge to. Ikke kun ham!!!

Er du på antidepressiv medicin, for det kan meget nemt tage den seksuelle lyst?

:!: Når du er 22 år, så er du ikke længere en pige, så er du en ung kvinde, og når du fylder 25 år, vil jeg ikke engang kalde dig ung længere :1:. Pige knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"