Nymfoman

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
Heidi

Nymfoman

Indlæg af Heidi »

Heej Per
Jeg er en ung kvinde på 18 år.
Mit underliv styrer mig og mit liv, jeg tænker på sex hele tiden, jeg kan ligge og hygge med en fyr uden at ha lyst til sex og det ender alligevel med sex, jeg kan ha nogle vigtige ting at skal men i stedet for at ordne dem kan jeg ta hjem til en fyr for at ha sex, jeg vil ha sex hele tiden, der er ingen grænse, jeg har prøvet at lade være med at få sex, men det kan ikke lade sig gøre.

Knus Heidi
Ps. jeg håber at du har en ide om hvad jeg kan gøre ved det, for jeg har prøvet alt og intet hjælper, jeg håber ikke mit underliv skal styre mig resten af mit liv????
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Nymfoman

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Heidi

Nu er du jo i en alder, hvor naturen synes, det er meget passende, at du har meget lyst til sex. Jo mere lyst til sex du har, jo større sandsynlighed for, at du bliver gravid og får børn og fører menneskearten videre. Sådan er livet :2:! Det har ikke noget med nymfomani at gøre. Naturen har det med at gå over optugtelsen (opdragelsen/kulturen), som du jo oplever det. Det kender masser af unge mænd rigtig meget til. :1:

Hvad er det så, du ønsker, når du vil have sex? Er det orgasmen? Er det samværet? Er det kæresten?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"