Min kæreste føler sig ulækker efter sex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
Mipeder
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 15. feb 2011 22:39

Min kæreste føler sig ulækker efter sex

Indlæg af Mipeder »

Hej Per.

Mig og min kæreste har været sammen i halvandet år og vi har i det sidste halve år haft problemer med vores sexliv, i starten troede vi bare at det var en periode fordi sådan noget sker jo. men det går mig jo på i længden for vi har begge et behov der skal dækkes, og derfor går vi og bliver meget jaloux på hinanden når vi er ude hver for sig, for når vi er i gang er det ikke altid at jeg kan komme op i hende for det gør simpelthen for ondt på hende da hun er blevet næsten som en jomfru nu.. men da vi havde en snak her sidste uge nævnte hun at hun på en måde føler sig misbrugt lige fra at hun bliver liderlig og så mange dage efter, hun føler sig virkelig ulækker når hun bliver liderlig, under sexakten er der ingenting men så når vi er færdige kommer den der følelse igen med at hun føler sig ulækker, og hun føler at hun har gjort noget forkert, hun føler at folk kigger skævt til hende og "ved hvad hun har gjort". jeg har prøver at komme med forslag til hvad hun kunne prøve men enten har det ikke virket ellers er det blevet afvist. jeg håber virkelig at du kan hjælpe os med dette problem da det går os begge virkelig meget på.

De forslag der har været oppe er:'

- At hun skulle prøve at se om det ville fungere hvis det var noget nyt, hvilket blev stærkt afvist
- Om hun var til piger. hvilket det ikke var

Mvh.
Os to :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min kæreste føler sig ulækker efter sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mipeder

Jeg mangler lidt oplysninger: Hvor gamle er I? Er din kæreste opdraget religiøst?

Måske var det en god ide, at det er din kæreste, der selv skriver her, så kan hun være mere præcis om, hvad hun tænker (ikke føler) om sin seksualitet.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper meget på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"