Medicin mod lyst ?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
Gæst

Medicin mod lyst ?

Indlæg af Gæst »

Jeg er en gammel kone. Gift med en gammel mand. Vores ægteskab er gammelt :)
Nå men min mands lyst til sex er nærmest ikke eksisterende. Og han forventer så også at min lyst er væk. Jeg har ladet ham blive i troen og undgået emnet, i et par år. Men når han har været på arbejde, har jeg så klaret min lyst selv. Nu kommer problemet så: Min mand bliver pensionist snart. Og min alene tid væk. Så i stedet for ballade og frustrationer ville det jo være bedre, hvis jeg ingen lyst havde. Det påvirker nemlig mit humør meget. Kender du mon et middel eller et råd til mig. Jeg har en dejlig mand, som jeg elsker højt. Men det her vil han ikke forstå.
Hilsen den gamle kone
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Medicin mod lyst ?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Jeg kender ikke noget, som jeg vil anbefale.
Men ud over det, at du kommer til at miste din fritid til selvfornøjelse, så mister du jo osse dit eget rum, og det gør han osse. Måske skulle I snakke om, hvordan I i den kommende tid med meget samvær osse kan få tid til jer selv. Det er ikke sundt for et forhold, at der mangler egen-tid. Prøv at læse digtet i starten af siden her: PARTERAPI

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Medicin mod lyst ?

Indlæg af Gæst »

Et smukt digt, som siger noget vigtigt, på en forståelig måde. Jeg har prøvet at snakke med min mand om dette, uden dog at nævne denne grund. Men han kan ikke se problemet, jeg har jo haven og du har dit kontor, siger han. Vi har aldrig været uvenner, og plejer at nyde hinandens selskab. Jeg kan ikke nævne min lyst, jeg tror han vil væmmes ved mig. Det havde været så let, hvis det problem ikke var der. Men det virker som om min psyke afhænger af tilfredsstillelsen? måske lægen kan hjælpe med nogle homonpiller eller lign.? Men det er så pinligt at spørge. Jeg er virkelig bange for fremtiden, selv om det måske lyder dumt for andre. Tak for din tid.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Medicin mod lyst ?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Medicin vil bare gøre dig sløv og ugidelig, og der er nok heller ikke nogen læge, der med sin sunde fornuft i behold, vil give dig medicin mod en sund og naturlig drift.

Når din man ikke vil, så er den næstbedste medicin en elsker, der gerne vil. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"