Manglende lyst efter tvillinge-fødsel

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG LYST
Besvar
Clayen

Manglende lyst efter tvillinge-fødsel

Indlæg af Clayen »

Hej Per.

I sommers fik min kone og jeg 2 smukke og fantastiske små prinsesser, efter vi har været sammen små 5 år.

Igennem graviditeten havde vi sex ca. 1-3 gange/måned, hvilket er en lille nedgang i forhold til hvad vi ellers har haft de senere år.

Der er ingen tvivl om, at jeg har mere seksuel lyst end min kone, både med hensyn til frekvens og udforskning af det seksuelle univers. Dette både nu, men også tidligere.

Desværre har vi nu nærmest ingen seksuel samvær. Siden fødslen har vi haft oralsex 3-4 gange, og det er nærmest det.

Min kone ved godt, at jeg savner mere seksuel aktivitet mellem os, men siger at hun ingen energi og overskud har til det. Dette kan jeg naturligvis godt forholde mig til. Jeg har forsøgt at lave mere husligt arbejde derhjemme, for at aflaste hende lidt, men dette har intet kastet af sig.

Kan hun gøre noget, for at højne sin seksuelle lyst?
Hvad kan jeg gøre?

Jeg føler at vi glider længere og længere fra hinanden, og frygter at den manglende fysiske samvær potentielt kan betyde, at vores forhold går i stykker.

Jeg håber inderligt du kan hjælpe!

Mvh.
Clayen
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Manglende lyst efter tvillinge-fødsel

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Clayen

Det er jo et klassisk problem, som vil løse sig, jo ældre jeres prinsesser blive. Lige nu har din kone formenligt krop nok - i modsætning til dig. Nogen gange så mangler det helt enkle spørgsmål, "hvad forestiller sig du dig, at vi kan gøre ved det?"
"Jeg er ved at gå til af uopfyldt lyst".
"Jeg mangler overskud og energi." - Det plejer sex nu at give - så hvad mener din kone i grunden? Er det andre steder skoen trykker?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG LYST"