Orgasme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER & ORGASME
Besvar
anne88

Orgasme

Indlæg af anne88 »

Hej Per.

Jeg har fast kæreste og vi har været sammen en måned, og har efterhånden dyrket sex adskillige gange. Jeg synes det er enormt dejligt, men er i tvivl om jeg får orgasme. Hvordan ved man om man får orgasme, og hvor længe kan den være der? Hvor hurtigt kan orgasmerne komme efter hinanden?
Med venlig hilsen Anna.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Anna

Den bedste måde at beskrive en orgasme på er som et nys i den anden ende :1:. Man ved, at man har fået orgasme på samme måde, som man ved, at man har nyst. Hos nogle piger/kvinder kan orgasmerne kommer lige efter hinanden, hos andre piger/kvinder tager det længere tid. De færreste drenge/mænd kan få mange orgasmer efter hinanden.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej

Jeg er også i tvivl om jeg er kommet. jeg har hørt at der sku løbe en væske ud når man kommer. har fået min kæreste til at kigge et par gange hvor jeg mente at jeg kom, men han mente ikk han ku se noget.
skal der komme en væske ud eller er det kun på nogen?

på forhånd tak
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Hos ganske få kvinder kan der komme væske ud i forbindelse med orgasme, men det er langt fra det normale. Når en pige/kvinde bliver ophidset, kan hun sagtens blive så våd, så det kan ses tydeligt, men det har ikke noget med orgasme at gøre.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG ORGASME"