Aldrig fået orgasme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER & ORGASME
Besvar
Mie52

Aldrig fået orgasme

Indlæg af Mie52 »

Hej Per
Jeg er en pige på 17 år, har fast kæreste. Jeg har aldrig prøvet at få orgasme, ikke engang når jeg leger med mig selv. Jeg kan absolut intet mærke på klitoris. Jeg har fundet mit G-punkt og synes det er utrolig dejligt at dyrke sex, men får desværre ingen orgasme. Hvad skal jeg gøre?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Aldrig fået orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mie

Du skal blive ved med at øve dig. Prøv f.eks. med et ganske almindeligt massageapparat med fladt hoved på klitorisområdet.

:idea: PSYKE & SEX om Orgasme - kvinder hvordan?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg har fået en g-punkts orgasme på 3 år. Altså alle de år jeg ikke har været jomfru og har haft fast kæreste 2 år.

Men til gengæld har jeg fået klitorisorgasmer masservis af gange.

En rigtig god stilling jeg får det nemt på er at ride. Sørg for at din klitoris gnider op af hans underliv eller hva det nu hedder helt der nede og få din kæreste til at presse din "numse" ned mod ham selv. Sådan får jeg tit en orgasme.

Håber det lykkedes fordi det er så fantastisk .:)
Tinexd

Orgasme

Indlæg af Tinexd »

Jeg har samme problem. Jeg er kommet mange gange ved klitoris orgasme hvor jeg selv har gjort det, men jeg kan ikke når min kæreste slikker mig eller leger med mig, heller ikke når vi dyrker sex.

Jeg forstår ikke hvordan du kan gnide din klitoris op af ham imens- rider du ham lige som man ville have gjort på en hest :?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Tinexd

Pigen kan gnide sin klitoris/klitorisområdet mod drengens kønsben, når hun er øverst. På den måde kan hun selv kontrollere bevægelserne.

BilledeBillede

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG ORGASME"